فروش اقساطی ایران خودرو مشمول کلیۀ محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو می شود. ایران خودرو با نام تجاری ایکو IKCO شناخته می شود و در سال 1341 بنا نهاده شده است. در ابتدا بنیان گذاران کمپانی ایران خودرو برادران خیامی بوده اند و توانستد در تهران دفتر مرکزی راه اندازی نموده و عرضۀ محصولات این مجموعه را آغاز نمایند. در ابتدا این مجموعه توانست موفق به تولید و عرضۀ اتوبوس شود و با گذشت زمان و همکاری با شرکت های خودروسازی معتبر چون پژو فرانسه، توانستند سطح محصولاتی که تولید و به بازار عرضه می کنند، بهبود ببخشند. در نتیجۀ آن شاهد فروش انواع خودرو با مشخصات فنی متوسط رو به بالا می باشیم. با توجه به کیفیت بالایی که محصولات این کمپانی خودروسازی دارد، خیلی از افراد که توان مالی خرید نقدی خودرو ندارند، همواره در تلاش هستند تا به واسطۀ شرایط  فروش اقساطی ایران خودرو ، بتوانند موفق به خرید اتومبیل شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی محصولات ایران خودرو خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

فرنام خودرو به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیادی که محصولات این کمپانی در داخل کشور دارد. در لیست فروش اقساطی خودروهای داخلی می توانید شاهد ارائه خدمات فروش فوق العاده اقساطی محصولات ایران خودرو باشید.

تسهیل شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تنوع محصولات کمپانی ایران خودرو بسیار است و به عبارتی سهم قابل توجهی از خودروهای بازار را به خود اختصاص داده است. توجه به این موضوع مهم، باعث شده تا افراد زیادی خواستار خرید محصولات ایران خودرو چون خودروهای پژو 206، پژو 207، پژو پارس، پژو 405، پژو 2008، دنا، دنا پلاس، هیما S7، رنو تندر 90، پژو 206 تیپ 5، پژو GLX، رانا ال ایکس، سمند ال ایکس، وانت آریسان، سورن پلاس و ... باشند. افرادی که قصد استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو را دارند، می توانند با بررسی تمام موارد شرایط فروش اقساطی، انتخاب و خرید اتومبیل خود را انجام دهند.

بدین ترتیب فروشندگان خودروهای داخلی به منظور پاسخگویی به نیاز بازار، در تلاش هستند، در لیست خدماتی که ارائه می دهند، خدمات فروش اقساطی پژو 206، فروش اقساطی پژو پارس، فروش اقساطی رنو تندر، فروش اقساطی پژو 207 و دیگر محصولات رایج و پر طرفدار ایران خودرو را داشته باشند.

افراد مختلف بر اساس سطح درآمد، قیمت خودرو و شرایط فروش اقساطی در تلاش هستند، تا به واسطۀ خدمات فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت ایران خودرو بتوانند موفق به خرید اتومبیل شوند. همانطور که در حال حاضر می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید، قیمت خودرو ثبات ندارد و شاهد رشد روز افزونی آن در سطح بازار می باشیم. بنابراین افرادی که سرمایه ای جهت خرید اتومبیل مورد دلخواه خود جمع آوری کرده بودند، به واسطۀ تسهیل شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می توانند موفق به تهیه اتومبیل شوند.

فرنام خودرو چندین سال فعالیت مجموعۀ خود را در حوزۀ  خرید و فروش اقساطی خودرو در تهران راه اندازی نموده و توانسته پاسخگوی نیاز بازار خودرو باشد.

خرید اقساطی خودرو با تحویل آنی

امروزه سطح رقابت میان مجموعه های لیزینگی در نوع خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهند. هر چه شرایط فروش اقساطی ایران خودرو آسان تر باشد، افراد بیشتری جذب مجموعۀ شما می شوند. البته خریداران خودرو باید همواره به یاد داشته باشند، بررسی اعتبار مجموعه ای که خدماتی را از آنجا دریافت می کنند، ضرورت دارد. چرا که حضور کلاهبرداران همواره در هر کسب و کاری مشاهده می شود. به طور کلی پیش از اقدام به هر خرید و فروش محصولی، بررسی تمام جوانب یک ضرورت محسوب می شود.

جهت خرید یکی از خودروهای تولید کمپانی ایکو، می توانید نگاهی به شرایط خدمات فروش ویژه ایران خودرو توسط گروه فرنام خودرو داشته باشید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 778
نمایش همه
علاقه مندی ها ()