فروش اقساطی 207 یک فرصت مناسب جهت خرید این خودرو محسوب می شود. این خودرو از جمله محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو است که آغاز عرضۀ این خودرو در سال 1395 آغاز شد. سال های اخیر قیمت خودرو در داخل بازار افزایش یافته است و این مسئله تأثیرات منفی بر بازار خودرو به دنبال داشته است. در این دوره افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل هستند، می توانند از شرایط فروش اقساطی 207 جهت خرید خودرو استفاده نمایند. طراحی ظاهری این خودرو بسیار جذاب و چشمگیر بوده و همچون خودروی پژو 207 ساخته شده است و خیلی از افراد علاقه مند به خرید این نوع اتومبیل هستند.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوضۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودرو در داخل تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد.

فروش فوق العاده اقساطی 207

خودروی پژو 207 دارای مشخصات فنی مختلف چون رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، فرمان برقی، محور محرک دیفرانسیل جلو، گیبرکس 4 دنده اتومات با پیشرانه 4 سیلندر توربو 5، حجم موتور 1.6 لیتر، 105 اسب بخار قدرت، گشتاور 0142 نیوتن متر، شتاب 12.6 ثانیه با سرعت 190 کیلومتر بر ساعت با مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر می باشد. از دیگر مشخصات مرتبط با ابعاد و اندازۀ پژو 207 می توان به بدنۀ هاچ بک جمع و جور، شاسی یکپارچه، فیس لیفت دوم 206 با حجم باک 50 لیتر می باشد. برخی از افراد علاقۀ خاصی به خرید این خودرو هستند. بدین ترتیب خدمات فروش اقساطی 207، شرایط مناسب جهت خرید این اتومبیل محسوب می شود.

امروزه شرکت خودروسازی ایران خودرو توانسته در طراحی و ساخت پژو 207 هاچبک سقف پانوراما و ترمز عقب دیسکی استفاده نمایند و حالت سفارشی برای این خودرو ایجاد نموده اند. به دلیل ارزش و بهایی که این خودرو در قبال دیگر محصولات اسپرت ایران خودرو دارد، افراد زیادی طرفدار خرید اقساطی پژو 207 هستند. استفاده از تسهیلات فروش اقساطی پژو 207 به فرد امکان تهیۀ این خودرو را میسر می سازد.

هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو، توجه به تعداد و مبلغ اقساط و همچنین تعیین زمان تحویل خودرو از موارد مهم در انتخاب مجموعۀ عرضه کنندۀ خدمات محسوب می شود. به دلیل افزایش قیمت خودرو در سال های اخیر، تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت می توان اتومبیل خریداری نمود.

از این رو گروه فرنام خودرو با ارائه خدمات فروش اقساطی 207 تحویل فوری توانسته رضایت مندی مشتریان را فراهم سازد. در این صورت افرادی که قصد خرید اقساطی پژو 207 دارند، می توانند پس از پرداخت پیش قسط، در مدت زمان کوتاهی خودروی خریداری شده را تحویل می گیرند.

نوسانات قیمت خودرو باعث بی ثبات شدن اقتصاد کشور شده است. افراد بیشتری توان کافی جهت خرید نقد خودرو را نداشته و به سختی می توانند با مدیریت بودجۀ مالی خود، از طریق شرایط فروش فوق العاده اقساطی بلند مدت 207 بتوانند این خودرو را خریداری نموده و یا دیگر خودروهای داخلی و خارجی را با شرایط مناسب خریداری کنند.

استفاده از شرایط فروش اقساطی بلند مدت خودرو، تعداد اقساط افزایش یافته و این مسئله بر روی کاهش مبلغ اقساط تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین برای اقشار متوسط جامعه امکان استفاده از چنین تسهیلاتی وجود دارد. شما می توانید جزء یکی از خریداران اقساطی خودروی پژو 207 باشید.

البته با افزایش تعداد اقساط، ممکن است سود بازپرداخت درصد جزئی افزایش یابد ولی در مقابل افزایش قیمت خودرو بسیار ناچیز خواهد بود. علاوه بر آنکه خودرو در مدت زمان کوتاهی به خریدار تحویل داده می شود و این مسئله برای خریدار حائز اهمیت خواهد بود.

جهت اطلاع دقیق از شرایط فروش اقساطی پژو پارس و فروش اقساطی خودروی پژو 207، می توانید با مشاوران فروش فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()