فروش اقساطی کوئیک در چند سال اخیر توسط گروه های عرضه کنندۀ خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. خودروی کوئیک محصول شرکت خودروسازی سایپا است که در سال 1396 بر روی پلتفرمی آشنا ساخته شد و در دسترس مشتریان قرار گرفته شد. خودروی کوئیک به سرعت توانست جایگاه خود را در میان محصولات کمپانی سایپا در سطح بازار پیدا کند که در نتیجۀ آن، خدمات فروش اقساطی کوئیک به خریداران ارائه داده می شود. در اینجا قصد داریم بیشتر در رابطه با ویژگی و مشخصات فنی خودروی کوییک صحبت کنیم، تا بدین وسیله پیش از اقدام به خرید این محصول اطلاعات جامعی نسبت بدان داشته باشید.

فرنام خودرو یکی از مجموعه های معتبر در زمینۀ عرضۀ خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نمود. بر حسب نیاز بازار همواره تلاش نمود تا راهکارهای مناسبی پیش روی مشتریان قرار دهد، تا راحت تر بتوانند اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند. ارائه خدمات فروش اقساطی کوئیک یکی دیگر از امکانات این مجموعه محسوب می شود.

مزایای فروش اقساطی کوئیک

استقبال شدید از خودرور کوئیک به دلیل ویژگی های فنی این خودرو و همچنین شکل ظاهری آن که مشابه خودروی پژو 206 ساخته شده است، تمام اقشار جامعه را به خود جذب کرده است و از جمله خودروهای اسپرت محسوب می شود. از این رو خیلی از افراد خواستار خرید خودرو کوییک هستند. راهکار فروش اقساطی خودروی کوییک با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت از جمله روش هایی است که پیش روی علاقه مندان به این خودرو قرار داده می شود. فروش اقساط بلند مدت کوئیک یکی از بهترین روش های خرید این خودرو در سطح کشور محسوب می شود و افراد زیادی تا کنون توانسته اند به واسطۀ چنین شرایطی اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

از جمله مشخصات فنی خودروی کوییک می توان به پیشرانۀ 1.5 لیتری با 4 یلندر بنزینی اشاره نمود. دارای 87 اسب بخار قدرت خروجی در محدودۀ 5300 دور در دقیقه می باشد. علاوه بر آنکه دارای میزیان گشتاور 128 نیوتن متری در محدودیۀ 4 هزار دور بر دقیق می باشد. با توجه به مشخصات فنی که این خودرو دارد، افرادی که خواستار خرید اتومبیل اسپرت دارند، خواستار استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودروهای کوئیک در سطح کشور می باشند. شما نیز می توانید تجربۀ خرید این خودروی پر توان را داشته باشید.

فروش ویژه اقساطی با تحویلی آنی کوئیک

در حال حاضر خیلی از افراد به دلیل هاچ بک بودن این نوع خودرو و همچنین ویژگی های ظاهری و فنی که کوییک دارد، علاقۀ خاصی نسبت به تهیۀ آن نشان می دهند و این موضوع توانسته بیش از پیش افراد را به خود علاقه مند سازد. امروزه مجموعه هایی که در حوزۀ فروش اقساطی خودرو فعالیت می کنند، تلاش می کنند، تا متناسب با نیاز مشتریان بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند. در همین راستا با قرار دادن راهکار فروش اقساطی کوئیک با تحویل آنی به خریدار اجازه داده تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند اتومبیل خود را دریافت کنند.

در واقع زمان تحویل خودرو، نقش مهمی در انتخاب خریدار دارد چون امروزه رقابت میان مجموعه های لیزینگی بر پایۀ تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی رقم می خورد. مجموعۀ فرنام خودرو تا کنون توانسته بر حسب نیاز بازار، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

تسهیل شرایط فروش اقساطی سایپا مانند کوئیک موجب شده تا افراد بیشتری بتوانند اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند چون سال های اخیر شاهد افزایش قیمت خودرو در سطح کشور می باشیم. در نتیجۀ آن افراد بیشتری به سمت و سوی خرید اقساطی کوئیک و دیگر محصولات گروه خودروسازی سایپا و دیگر برندها رو آورده اند.

به همین منظور گروه فرنام خودرو با ارائه ساده ترین شرایط، خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را به صورت تضمین شده به مشتریان پیشنهاد می دهد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()