فروش اقساطی پژو پارس به افرادی که قصد خرید این سبک از خودروهای خانوادگی را دارند، از گزینه های مناسب محسوب می شود. خودروی پژو پارس از محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو است. این مجموعه در سال 1379، توانست موفق به تولید و عرضۀ پژو پارس به بازار مصرف گردد. به طور کلی امکانات و تجهیزات مشهودی در طراحی این نوع خودرو می توان مشاهده نمود. به عبارتی خودروی پژو پارس از جمله اتومبیل های پرفروش در کشور به شمار می آید. با افزایش قیمتی که سال های اخیر برای خودرو با آن روبرو هستیم، تنها راهکار  فروش اقساطی پژو پارس که توسط برخی از مجموعه های عرضه کنندۀ اتومبیل به مشتریان پیشنهاد داده می شود، می توانند موفق به خرید اتومبیل شوند.

فرنام خودرو چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ خرید و فروش انواع اتومبیل داخلی و خارجی آغاز کرده است و متناسب با افراد مختلف با توان مالی متفاوت، شرایط مناسبی را پیش روی مشتریان قرار می دهد. بدین وسیله راحت تر بتوانند از پرداخت اقساط خودرو برآیند. ارائه شرایط آسان فروش اقساطی پژو پارس به فرد کمک می کند، تا با حداقل پیش پرداخت بتواند عقد قرارداد خرید اقساطی خودروی مورد نظر خود را انجام دهد.

فروش اقساطی پژو پارس با اقساط بلند مدت

همانطور که گفته شد، روش های خرید اتومبیل در دو دسته بندی اصلی صورت می گیرد که می توان به روش نقد و اقساط اشاره نمود. این در حالی است که فروش اقساطی پژو پارس و دیگر خودروها نیز انعطاف پذیری بالایی داشته و روش های اقساط کوتاه مدت و بلند مدت عرضه می شوند. بنابراین افرادی که تمایل دارند مبلغ اقساط ماهانه کاهش پیدا کند، پیشنهاد اصلی ما، استفاده از خدمات فروش اقساطی بلند مدت پژو پارس است. در این صورت شما خریدار عزیز کمتر تحت فشار جهت خرید اتومبیل خواهید بود و بدین وسیله راحت تر می توانید از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیید.

نکتۀ مهمی که در اینجا مطرح می شود، این است که با افزایش تعداد اقساط، سود بازپرداخت بیشتر خواهد بود. اگر به طور کلی به این مسئله نگاه کنیم، به این مسئله آگاهی دارید که چند سال اخیر بیش از گذشته شاهد بی ثبات بودن بازار خودرو و افزایش نجمومی قیمت خودرو در بازار داخل بوده ایم. به همین دلیل سرمایه گذاری برای خرید اقساطی خودروهای داخلی می تواند روش مناسبی جهت تحقق آرزوهایتان باشد، حتی با افزایش درصدی سود بازپرداخت. البته به طور کلی این مسئله مقدار قابل درک است چون امروزه شرایط زمان تحویل خودرو تغییر یافته است و این مسئله به نوبۀ خود تأثیر مستقیمی بر روی سود بازپرداخت خودرو داشته است.

فروش اقساطی پژو پارس با تحویل آنی

فرنام خودرو از جمله مجموعه های فعال در عرصۀ ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، توانسته در لیست خودروهای مجموعه، خدمات فروش اقساطی پژو پارس با تحویل فوری اتومبیل اشاره نمود. در واقع توسط این مجموعه، در مدت زمان کوتاهی پس از تنظیم قرارداد و دریافت پیش پرداخت توسط خریدار، تلاش می شود، در مدت زمان کوتاهی اتومبیل به خریدار تحویل داده شود. این مسئله بیش از گذشته افراد را از خرید اقساطی خودرو رضایتمند نگه داشته است.

خودروی پژو پارس بر گرفته از طراحی ظاهری پژو 405 است و دارای موتور 1.8 لیتری با قدرت 97 اسب بخار است و از جمله خودروهایی با حداقل آلایندگی و حداقل مصرف سوخت محسوب می شود. افرادی که قصد  خرید خودرو خانوادگی با ظرفیت بالا و راحت دارند، در تلاش هستند تا از شرایط فروش ویژه اقساطی پژو پارس، بتوانند از مالک این خودروی جادار و با کیفیت گردند.

جهت اطلاع از آخرین شرایط فروش اقساطی خودروی پژو پارس با واحد فروش فرنام خودرو تماس بگیرید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1012
نمایش همه
علاقه مندی ها ()