فروش اقساطی جک به عنوان یکی از گزینه های ویژه به مشتریان پیشنهاد داده می شود. در واقع بدین وسیله افرادی که از تمکن مالی بالا جهت خرید نقد خودروهای جک بر نمی آیند، می توانند از طریق شرایط فروش اقساطی جک، یکی از مدل های رایج این برند را تهیه نموده و از آن لذت ببرند. خودروی جک در کلاس های مختلفی چون S3، S5 توربو، J5 و غیره طراحی، تولید و به بازار مصرف عرضه شده است. خودروهای گروه جک از جمله اتومبیل های با کیفیت چینی بازار ایران محسوب می شود و سال های اخیر کراس اورهای جک بخشی از پرفروش ترین خودروهای بازار خودرو قرار گرفته است. ارائه خدمات  فروش اقساطی جک به عنوان راهکار مناسب دیگر به طرفداران این محصول پیشنهاد می شود.

گروه فرنام خودرو تا کنون توانسته موفق به تأمین و عرضۀ انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط شده است. به ازای آن، شرایط آسان تری را جهت خرید خودرو به روش اقساطی به مشتریان پیشنهاد می دهند.

بهبود شرایط فروش اقساطی جک

افرادی که خواستار خرید خودروی جک شاسی بلند S5، S2، S3، S7 و یا گروه جک سواری J4، J5، J6 و A60 هستند، می توانند متناسب با قیمتی که این خودروها دارند، از شرایط فروش فوق العاده اقساطی جک بتوانند موفق به خرید این برند اتومبیل شوند. اتومبیل های جک دارای پیشرانه قدرتمند با ظاهری زیبا و جذاب هستند و افرادی که طرفدار تب شاسی بلند سواری هستند، بتوانند از مزایای آپشن های بروز و مدرن تیپ های مختلف جک بهره گیرند. متناسب با تقاضای بازار و ویژگی هایی که جک S3 دارد، بیش از دیگر تیپ های دیگر آن در سطح بازار ایران، در تعداد بالا خرید و فروش می شود.

خدمات فروش اقساطی جک S3 توسط برخی از مجموعه های معتبر عرضه کنندۀ اتومبیل به مشتریان ارائه داده می شود. به بیان ساده تر می توان گفت، خودروهای جک به دلیل ویژگی های ظاهری و فنی موتوری که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است چون از جمله خودروهای خانوادگی محسوب می شود.

اگر قصد خرید اقساطی جک را با کلاس های مختلف دارید، می توانید با مشاوران گروه فرنام خودرو مشورت کنید.

با توجه به تنوع بالای کلاس های خودروی جک در سطح بازار داخل، افراد مختلف می توانند بر اساس خدماتی که توسط مجموعه های لیزینگی به مشتریان پیشنهاد داده می شود، بتوانند اتومبیل مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب و شرایط آسان فروش اقساطی جک، خریداری کنند.

قیمت فروش اقساطی جک به مدل خودروهای جک، تعداد اقساط و همچنین نرخ ارز روز بستگی دارد. با توجه به نوسانات شدید ارز در سال های اخیر، عموم مردم در اقشار متوسط و رو به پایین به هیچ عنوان قادر به خرید نقد خودرو نیستند و تنها به واسطۀ تسهیلات فروش اقساطی، قادر به خرید اتومبیل خواهند بود. در همین راستا، پیشنهاد شرایط آسان فروش اقساطی جک با تحویل فوری اتومبیل می تواند یکی از بهترین گزینه های جلب رضایت خریداران محسوب شود.

همانطور که می دانید زمان تحویل اتومبیل برای افرادی که قصد خرید اقساطی جک و یا دیگر برندهای اتومبیل را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است. در گذشته فاصلۀ زمانی زیادی جهت تحویل اتومبیل وجود داشت و این مسئله افراد را کمی از  خرید اقساطی خودرو دلسرد می کرد ولی در حال حاضر، مجموعه های معتبر عرضه کنندۀ اتومبیل با ساده تر کردن شرایط و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، خریدار با اطمینان بیشتری می تواند از خدمات شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی، اتومبیل خود را با اقساط منعطف و پرداخت حداقل پیش قسط خریداری کند.

فرنام خودرو، با این تفاسیر توانسته در لیست خودروهای اقساطی، خدمات فروش اقساطی خودروهای جک را به مشتریان عرضه کند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()