فروش اقساطی تیبا، یک فرصت ایده آل جهت خرید خودروهای تیبا محسوب می شود. تیبا از محصولات شرکت خودروسازی سایپا است و توسط این کمپانی خودروسازی معتبر در چند تیپ مختلف ساخته شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. تیبا از مشخصات فنی موتوری متوسط برخوردار است و این مسئله موجب شده تا افرادی که خواستار خرید یک اتومبیل در حد متوسط با فناوری روز باشند، از مزایای خدمات  فروش اقساطی تیبا جهت تهیۀ این خودرو بهره گیرند. امروزه با تنوع بالای خودروهای داخلی و خارجی در سطح کشور روبرو هستیم و در همین راستا گروه های عرضه کنندۀ خودرو تلاش می کنند، بر مبنای نیاز بازار شرایط راحت تری را پیش روی مشتریان قرار دهند. بدین وسیله راحت تر بتوانند اتومبیل مورد دلخواه خود را با تسهیلات عالی خریداری کنند.

فرنام خودرو یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان، شرایط آسانی را به مشتریان پیشنهاد می دهد.

شرایط فروش اقساط بلند مدت تیبا

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، امروزه شاهد عرضۀ محصولات سایپا توسط برخی از مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو در سطح کشور، به صورت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت می باشیم. بدین وسیله فرد با برنامه ریزی مالی به راحتی می تواند از عهدۀ بازپرداخت اقساط خودرو برآیند. شرایط فروش اقساطی کوئیک و تیبا به خریدار فرصتی می دهد تا راحت تر بتواند تعداد و مبلغ اقساط بازپرداخت را انتخاب کند.

خودروی تیبا دارای مشخصات فنی چون محور محرکه دیفرانسیل جلو، گیبکس 5 دنده دستی، پیشرانه 4 سیلندر M15، حجم موتور 1.5 لیتری با قدرت موتور 87 اسب بخار، گشتاور 128 نیوتن متر، شتاب صفر تا صد 13 ثانیه ای با سرعت 170 کیلومتر بر ساعت و مصرف ترکیبی 6.9 لیتر در صد کیلومتر می باشد. البته از نظر شکل ظاهری خاص و چشم گیر می باشد. این مسئله موجب شده تا افراد زیادی خواستار خرید اقساطی تیبا باشند.

به طور کلی عرضه و فروش اقساطی خودروی تیبا صندوقدار و یا فروش اقساطی تیبا 2 از جمله گزینه های پیش روی مشتریان محسوب می شوند و افرادی که خواستار خرید این خودرو بوده و توان مالی کافی جهت خرید نقد آن را ندارند، بتوانند از شرایط فروش اقساطی جهت خرید این اتوبیل استفاده نمایند.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های لیزینگی یعنی عرضه کنندۀ خودروهای نقد و اقساط داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرده و همواره به دنبال قرار دادن راهکارهای آسان جهت فروش اقساطی خودروهای داخلی به هموطنان گرامی می باشد.

عرضۀ اقساطی تیبا با تحویل فوری

از همان ابتدایی که خدمات فروش اقساطی به مشتریان ارائه داده می شد، شاهد بودیم، خریداران دغدغۀ زمان تحویل اتومبیل را داشتند و این مسئله موجب کاهش رضایتمندی آنان می شد. از این رو مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو تلاش می کنند از یکی از مهمترین شرایط فروش اقساطی تیبا و دیگر محصولات شرکت های خودروسازی، تسهیل در زمان تحویل خودرو باشد. از این رو شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا با تحویل آنی مواجه می باشیم که فرصتی مناسب جهت تحویل خودرو ساعاتی پس از عقد قرارداد به مشتریان می باشیم. در این صورت فرد دغدغه ای نخواهد داشت و با اطمینان الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط پرداخت می کند و بیش از پیش رضایتمندی آنان را جلب می کنند.

فروش اقساطی تیبا 2 و تیپ های دیگر این خودرو، تنها راهکارهای مفیدی هستند که در اختیار خریداران قرار گرفته می شود، تا راحت تر بتوانند اتومبیل مورد علاقۀ خود را با شرایط آسان تهیه کنند.

فرنام خودرو نیز با آگاهی کامل نسبت به این موضوع مهم، همواره تلاش می کند، راهکارهای مفیدی پیش روی آنان قرار دهد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 837
نمایش همه
علاقه مندی ها ()