بهتر است که از کارشناسان نمایندگی آرشا خودرو هر یک از نکاتی که مربوط به خرید اقساطی خودرو دنا می‌باشد را بپرسید. کارشناسان آشار خودرو تمامی نکات و قوانینی که مربوط به فروش اقساطی دنا است و کمپانی ایران خودرو اعلام می‌کند را می ‌شناسند و بر اساس آنها فروش خودرو را انجام می ‌دهند. برخی از این نکات اهمیت زیادی دارد و شما نیاز است در مورد آنها زمان خرید اقساطی دنا آگاهی لازم داشته باشید عبارت هستند از :

  1. آگاهی در مورد هزینه کلی خودرو :

این مسئله که هزینه کلی خودرو را بررسی کنید اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در این صورت می توانید بودجه خود را برای خرید هر یک از انواع خودرو ها در نظر داشته باشید. بنابراین بهتر است که با آغاز فروش اقساطی دنا اطلاعات تان را در مورد قیمت خودرو افزایش دهید. اینکه بدانید خودرو چه قیمتی دارد و نیاز است برای پرداخت هزینه آن چه مبلغی را ارائه دهید اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. آرشا خودرو نیمی از هزینه خودرو را به صورت نقد از شما دریافت می کند و نیمی از دیگر هزینه خودرو را به صورت قسطی باید به کارشناسان آرشا خودرو ارائه دهید.

  1. اطلاع در مورد شرایط پرداخت اقساط :

یکی از اصلی‌ترین شرایطی که در مورد فروش اقساطی دنا وجود دارد این است که شما هزینه خودرو را باید به صورت قسطی پرداخت نمایید. هر یک از قسط های خودرو مبلغ مشخص شده‌ای دارند که کارشناسان آرشا خودرو این مبلغ را برای شما تنظیم می نمایند. شما می توانید در مورد مبلغ با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید تا آنها بتوانند هزینه را برای شما کاهش دهند. اینکه شما در مورد اقساط پرداختی اطلاعات تان را افزایش دهید اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که فروش اقساطی دنا تنها در صورتی انجام می ‌شود که شما بتوانید اقساط را پرداخت کنید. با وارد شدن به سایت اینترنتی آرشا خودرو هر یک از اطلاعاتی که مربوط به پرداخت اقساط می باشد را می توانید مشاهده نمایید.

  1. ارائه دادن چک به نمایندگی :

یکی از مهمترین مدارکی که نیاز است شما زمان فروش اقساطی دنا به نمایندگی آرشا خودرو تحویل دهید چک است. مبلغ چک به میزانی است که هزینه کلی خودرو را دربر می گیرد. در واقع شما این چک را بر اساس ضمانت تحویل نمایندگی آرشا خودرو می دهید یکی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که شما باید زمان ثبت نام در دوره فروش اقساطی دنا به آن دقت داشته باشید این است که مدارک را به درستی تحویل نمایندگی دهید. هر یک از نمایندگی ها مدارکی را برای فروش از شما دریافت می کنند که شما نیاز است در مورد این مدارک اطلاعاتتان را بیشتر کنید.

  1. بررسی کیفیت و بدنه خودرو :

اگر شما می ‌خواهید یکی از خودرو های کارکرده دنا را خریداری کنید باید به خوبی در مورد کیفیت و بدنه خودرو اطلاعات تان را افزایش دهید. آرشا خودرو با آغاز فروش اقساطی دنا انواع خودرو هایی که کارکرده هستند را هم به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید خودروهای کارکرده ای را که کیفیت مناسبی دارند از آرشا خودرو خریداری کنید. یکی از اصلی ترین نکاتی که آرشا خودرو زمان  فروش اقساطی خودرو دنا به مشتریان در نظر دارد این است که خودروهای با کیفیت را به مشتری تحویل دهد.

  1. پرداخت به موقع اقساط :

اینکه شما تنها در دوره فروش اقساطی دنا ثبت نام کنید کافی نیست بلکه باید به برخی از نکات مهم دقت داشته باشید. یکی از مهمترین نکات نحوه پرداخت به موقع اقساط می باشد. بنابراین شما بهتر است که زیر نظر نمایندگی آرشا خودرو قرار بگیرید تا بتوانید از اقساط را در زمان مشخص شده پرداخت کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()