نکاتی در مورد خرید خودروی دنا اقساطی کارکرده

کارشناسان فروشگاه سایا خودرو به خوبی قادر هستند که شما را برای خرید هر یک از انواع خودروهای دنا اقساطی به صورت کارکرده راهنمایی کنند. دقت داشته باشید که تمامی نکات بیان شده توسط کارشناسان سایا خودرو را باید زمان خرید خودرو در نظر بگیرید. برخی از این نکات اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به آنها زمان خرید دنا اقساطی آشنایی داشته باشید عبارت است از :

  1. کارکرد خودرو :

یکی از مهمترین نکاتی که زمانی خرید خودروی دنا اقساطی کارکرده باید به آن داشته باشید کارکرد و میزان کیلومتر خودرو می باشد. سایا خودرو پیش از اینکه خودرو اقساطی کارکرده را به شما ارائه دهند میزان کارکرد آن را از نظر فنی مورد بررسی قرار می دهد و روی آن قیمت مشخص شده و استانداردی که زیر نظر کمپانی تولیدی می باشد را می‌گذارد.  بنابراین شما می توانید هر یک از انواع خودرو دنا اقساطی کارکرده که کیفیت مناسبی دارد را از کارشناسان سایا خودرو خریداری کنید.

  1. قیمت خرید خودرو :

قیمت خرید خودرو های کارکرده به طور معمول نسبت به صفر کیلومتر کمتر است، البته عوامل زیادی روی قیمت خریداری آنها نقش دارد. با شناخت این عوامل می توانید قیمت خرید خودرو را تخمین بزنید و سپس بر اساس بودجه خود به صورت اقساطی دنا را خریداری کنید. دنا اقساطی کارکرده قیمت خریدش بر اساس کیلومتر شمار که با آن کار شده و مشخصات ظاهری و بدنه آن تعیین خواهد شد. کارشناسان سایا خودرو هر یک از مواردی که بیان کردیم را به خوبی بررسی می ‌کنند و سپس خود را به مشتری ارائه می دهند. بنابراین شما می توانید برای معاینه فنی خودروهای کارکرده پیش از خرید با کارشناسان سایا خودرو مشورت کنید.

  1. بررسی مشخصات ظاهری و بدنه خودرو :

بررسی کردن مشخصات ظاهری و بدنی خودرو یکی از دیگر نکاتی است که زمان خرید دنا اقساطی کارکرده باید به آن دقت داشته باشد. در صورت وارد شدن آسیب به ماشین قیمت خریداری پایین تری خواهد داشت. بنابراین شما نیاز است که در مورد  به دست آوردن آگاهی بیشتر بابت خریداری دنا اقساطی کارکرده با کارشناسان فروشگاه سایا خودرو مشورت کرده تا هر یک از ایراداتی که خودرو دارد را به شما اعلام نماید. دقت و توجه کارشناسان سایا خودرو روی سالم بودن مشخصات ظاهری و بدنه خودرو ها بسیار زیاد است.

  1. آشنایی با شرایط خرید خودرو :

شرایطی که برای  خرید اقساطی خودرو دنا اقساطی وجود دارد را شما باید به خوبی بشناسید و سپس خود را از فروشگاه سایا خودرو خریداری کنید. هر یک از انواع خودروهای قسطی را شما باید بر اساس شرایط و استانداردهایی که کمپانی فروش اعلام می کند خریداری نمایید. بنابراین برای خرید دنا اقساطی کارکرده هم باید به خوبی شرایطی که کمپانی تولیدی اعلام کرده است را در نظر بگیرید و سپس خودرو دنا اقساطی را خریداری کنید.

  1. پرداخت به موقع اقساط :

  پرداخت کردن به موقع اقساط خرید خودرو دنا اقساطی یکی از دیگر نکاتی است که شما باید به آن  توجه داشته باشید. کارشناسان سایا خودرو زمان دقیق پرداخت اقساط را به شما اعلام می کنند تا بتوانید دقیقاً در آن زمان مشخص شده اقساط را پرداخت کنید. فروش دنا اقساطی در فروشگاه سایا خودرو بر اساس استاندارد کمپانی ایران خودرو می باشد. بنابراین اگر شما قرار است برای خرید خودرو کارکرده دنا هزینه پایین تری را پرداخت کنید دلیل بر این نمی شود که اقساط تان را هم دیر به دیر پرداخت نمایید. این مسئله برای کارشناسان سایا خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که اقساط را درست در زمان مشخص شده پرداخت نکنید خودرو را از شما پس می‌ گیرند.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()