فروش اقساطی خودرو به منظور حجم بالای تقاضای خرید خودروهای داخلی و خارجی در داخل کشور پیشنهاد داده می شود. امروزه شاهد تولید انبوه انواع خودرو با مدل و قیمت های متفاوت می باشیم، خرید و فروش اتومبیل بیش از پیش در داخل کشور احساس می شود. حجم زیادی از افراد علاقه مند به خرید خودروی مورد دلخواه خود می باشند. بدین وسیله بتوانند سطح رفاه زندگی خود را نسبت به گذشته بهبود ببخشند. ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو  توسط شرکت های معتبر، گزینۀ مناسبی است که توسط مجموعه های لیزینگی و عرضه کنندۀ خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

نیاز به ذکر است که خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در فرنام خودرو، صرفاً جهت تحویل فوری اتومبیل صورت می گیرد. در واقع فروش اقساطی اتومبیل به هیچ عنوان به صورت پیش فروش و یا فروش اقساطی با تحویل مدت دار صورت نمی گیرد و این مسئله باعث جلب نظر مخاطبان شده است.

حال نحوۀ استفاده از این امکان، در صورتی است که شما پس از مطالعۀ دقیق شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، انتخاب خودروی خود را انجام داده و با پرداخت حداقل پیش پرداخت، در مدت زمان کوتاهی اتومبیل خود را دریافت کرده و الباقی مبلغ خودرو طی چندین قسط از پیش تعیین شده پرداخت کنید.

ارائه تسهیلات فروش اقساطی خودرو به افراد این امکان داده می شود تا با حداقل قیمت بتوانند اتومبیل خریداری کنند و از این فرصت به بهترین شکل ممکن بهره گیرند. در واقع کافیست خودروی مورد پسند خود را انتخاب نمائید و پس از پرداخت تنها بخش اندک از قیمت کل اتومبیل به عنوان پیش پرداختف با اطمینان می توانید مابقی هزینۀ خودرو را طی اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت تسویه کنید. البته شرایط پرداخت اقساط می تواند متناسب نوع گروه عرضه کنندۀ اتومبیل متغیر باشد.

فرنام خودرو با استقبال شدید مردم از خرید اقساطی خودرو باعث شد تا در این عرصه ورود کند و با ارائه شرایط ساده بتواند افراد زیادی را علاقه مند به خرید اتومبیل و در عین حال خرسند سازد.

ذکر شرایط فروش اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی متناسب با مجموعه ای که چنین خدماتی را ارائه می دهد، متغیر است. در ادامه این مبحث به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید خودرو مانند خرید اقساطی سایپا دارید، امّا بودجۀ کافی جهت خرید خودروی مورد نظر خود را در اختیار ندارید، مژدۀ خوبی برای شما خواهیم داشت. به شما خبر می دهیم که نیاز نیست نگران تأمین مبلغ کامل خودرو باشید بلکه استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو، شما می توانید پس از مدت های طولانی، صاحب اتومبیل مورد علاقۀ خود شوید و از آن جهت خاطره سازی لحظات شاد استفاده نمائید.

فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی

یکی از مهمترین مسئله و دغدغه هایی که عموم مردم هنگام خرید اقساطی خودرو با آن روبرو هستند، زمان تحول اتومبیل مطرح می باشد. جهت خرید اتومبیل به روش اقساطی، ممکن است زمان تسویۀ کامل مبلغ خودرو مدت زمان زیادی به مدت دو تا سه سال ببرد و این مسئله موجب می شود، تا افراد نسبت به استفاده از خدمات فروش اقساطی دلسرد شوند. این در حالی است که فرنام خودرو توانسته با تسهیل شرایط تحویل خودرو یعنی فروش اقساطی خودور با تحویل آنی موجب گشته تا افراد بیش از پیش تمایل به استفاده از چنین تسهیلاتی را داشته باشند.

در کنار این مسائل تعیین حداقل سود بازپرداخت هنگام تسویه کامل، از موارد مهم دیگری است که نقض مهمی در نظر و انتخاب مشتریان خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می توانید با کارشناسان فروش فرنام خودرو تماس گرفته و مشورت کنید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()