فروش اقساطی خودرو یکی از روش های کاربردی جهت فروش خودروهای داخلی محسوب می شود چون تحریم های حاکم در کشور، شاهد افزایش قیمت خودرو در سالیان اخیر در سطح کشور می باشیم. بنابراین دست خیلی از افراد جهت خرید نقد خودروهای داخلی کاسته شده است و بدین ترتیب ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو های داخلی، افراد راحت تر می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیند. البته به نوبۀ خود، نوع شرایطی که پیش روی مشتریان قرار داده می شود، مسئله مهمی است که نقش بسزایی بر روی جلب خریداران خواهد داشت.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال در عرصۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را با کادر مشاوران فعال و توانمند آغاز کرده است. این مجموعه توانسته به منظور رضایت مندی مشتریان، شرایط آسان فروش اقساطی خودرو را به مشتریان پیشنهاد دهند، که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت، پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

فروش اقساطی خودرو با شرایط آسان

تحویل آنی خودرو، سند خودرو بنام خریدار، قابلیت تعویض خودرو، دریافت حداقل مبلغ پیش پرداخت و انعطاف پذیری در انتخاب تعداد اقساط از جمله شرایط آسان فروش اقساطی خودرو توسط فرنام خودرو محسوب می شوند. در نتیجه افرادی که قصد خرید اقساطی خودروهای داخلی دارند، می توانند با اطمینان از چنین شرایطی استفاده نموده و بدین وسیله به آرزوی همیشگی خود جهت خرید اتومبیل دست یابند.

مقصود از خدمات تعویض خودرو، بدین گونه است که در زمان پرداخت اقساط خودرو، خریدار می تواند در صورت تمایل اتومبیل خود را تعویض نماید. همانطور که گفته شد، با تحویل آنی خودرو در کوتاه ترین زمان، پس از عقد قرارداد، اتومبیل در دستان خریدار قرار دارد و سپس اقساط را مطابق با تاریخ های ذکر شده، پرداخت خواهد نمود. در این حین، امکان تعویض خودرو برای مشتریان میسر می باشد. ضمن آنکه سند مالکیت به نام خریدار صادر شده باشد.

چند سال اخیر حجم تقاضا جهت خرید اقساطی خودرو افزایش یافته است چون افزایش قیمت خودرو را شاهد می باشیم و افراد تنها به واسطۀ خدمات فروش اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت می توانند موفق به خرید اتومبیل مورد دلخواه خود شوند. همانطور که می دانید حجم ترافیک شهری افزایش یافته است ولی با این وجود خیلی از افراد علاقه مند به داشتن خودروی شخصی خود هستند چون به آنان فرصت ثبت لحظات خوش و سفرهای خانوادگی را بدون دردسر می دهد. بنابراین ارائه تسهیلات فروش اقساطی خودرو، بیش از پیش رضایت مندی افراد را به دنبال خواهد داشت.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

یکی از مهمترین خدماتی که فرنام خودرو به مشتریان ارائه می دهد، تسریع زمان تحویل خودرو می باشد. در چنین شرایطی افراد به سادگی می توانند اتومبیل خریداری شدۀ خود را در کوتاه ترین زمان، پس از ارائه مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت کنند. چند سال اخیر این آپشن از مهمترین مواردی است که برای خریدار از اهمیت بالایی برخوردار است و عامل اصلی جهت انتخاب مجموعۀ ارائه دهندۀ سرویس محسوب می شود.

امروزه رقابت سنگین میان گروه های لیزینگی، نوع شرایطی است که پیش روی مشتریان قرار می دهند. علاوه بر آنکه دریافت کمترین مبلغ سود بازپرداخت نیز گزینۀ دیگری است که توسط خریداران مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود. نکتۀ قابل توجه دیگر که در خصوص خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی محصولات ایران خودرو با اقساط بلند مدت مطرح می شود، افزایش میزان سود بازپرداخت می باشد. البته با در نظر گرفتن افزایش روز افزون قیمت خودرو و نوسانات بازار، استفاده از خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی بهترین گزینه جهت تحقق یافتن خواستۀ شما برای مالکیت خودرو می باشد.

فرنام خودرو با تسهیل شرایط فروش اقساطی خودرو، همواره در صدد بهبود شرایط کلی خرید اقساطی خودرو در سطح کشور و خرسندی مشتریان می باشد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 798
نمایش همه
علاقه مندی ها ()