فروش اقساطی خودرو بهترین فرصت جهت تهیۀ خودروی مورد دلخواهتان می باشد. سال های متوالی است که شاهد افزایش قیمت خودرو و بی ثباتی بازار اتومبیل در سطح کشور می باشیم. البته ناشی از مسائل تحریم های صورت گرفته از سوی کشور آمریکا علیه ایران است و این مسئله موجب شده تا افراد دیگر نتوانند موفق به خرید نقد اتومبیل شوند و فروش اقساطی خودرو تنها راهکار پیش روی عموم افراد می باشد. در نتیجه اقشار مختلف جامعه متناسب با تمکن مالی که از آن برخوردار هستند، پس از انتخاب مدل اتومبیل، از شرایط فروش اقساطی خودرو جهت خرید اتومبیل مورد دلخواه استفاده نمایند. در واقع بدین وسیله خریداران می توانند مبلغ خودرو را طی چندین قسط پرداخت کنند.

فرنام خودرو از جمله مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو با سابقۀ طولانی، در تهران توانسته فعالیت خود را راه اندازی کند، با بررسی نیاز خریدار توانسته با تسهیل شرایط فروش اقساطی خودرو، بیش از پیش امکان خرید قسطی اتومبیل را مهیا سازد.

مزایای خرید و فروش اقساطی خودرو

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، با افزایش قیمت خودرو، کمتر کسی قدرت خرید نقد اتومبیل را دارند و این مسئله موجب شده تا شاهد رونق خرید و فروش اقساطی خودرو باشیم. بدین ترتیب رقابت سنگین که میان مجموعه های لیزینگی بوجود می آید، تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی خودرو می باشد، تا بدین وسیله افراد راغب به خرید اقساطی اتومبیل شوند.

خوشبختانه فرنام خودرو توانسته با تسهیل نمودن شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی، امکان بهتری برای خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم سازد. در واقع خدمات فروش اقساطی تحویل فوری خودرو یکی از مهمترین موارد جهت جلب نظر مشتریان محسوب می شود. این آپشن به افراد کمک می کند، پس از پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، در مدت زمان کوتاهی اتومبیل خود را با سند بنام تحویل بگیرید و بدین وسیله حین پرداخت اقساط خودرو، از اتومبیل خود نیز استفاده نماید. در گذشته این امکان برای خریدار وجود نداشت و طولانی بودن زمان تحویل خودرو موجب دلسردی خریدار می شد و افراد کمتر رغبت به خرید اقساطی خودرو از خود نشان می دادند.

شرایط کلی فروش اقساطی خودرو

از ابتدای مقاله به طور کلی به شرایط فروش اقساطی خودرو اشاره نمودیم که اشاره داشت به روش های پرداخت اقساط که به صورت کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. عموم مردم که تمایل به خرید قسطی خودرو دارند، متناسب با توان مالی مناسب ترین روش را جهت بازپرداخت اقساط انتخاب نمایند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با فروش اقساطی بلند مدت خودرو وجود دارد، افزایش مقدار جزئی سود بازپرداخت می باشد. با توجه به افزایش روز افزون قیمت خودرو، بسیار مقرون به صرفه می باشد. مخصوصاً با تحویل فوری اتومبیل، خریدار در زمان پرداخت اقساط اتومبیل، از امکانات خودروی خود استفاده می کند.

فرنام خودرو با بهره گیری از مشاوران فروش فعال و توانمند، همواره آمادۀ راهنمایی مشتریان جهت شرح جزئیات کامل خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن مجوز رسمی از سوی اتحادیۀ اتومبیل فروشان می توانند بهترین خدمات خرید و فروش خودرو مانند فروش اقساطی کوئیک را به شما عزیزان ارائه دهند.

مزایای تسهیل شرایط فروش قسطی خودرو

امروزه با افزایش رقبا تجاری در حوزۀ عرضۀ خودرو به صورت اقساطی، شرایطی که مجموعه های مختلف به مشتریان پیشنهاد می دهند، به نوبۀ خود نقش بسزایی بر روی رضایمندی مشتریان خواهد داشت. البته افرادی که قصد خرید و فروش اقساطی خودرو دارند، همواره مواظب افراد سودجو و کلاهبردار باشند چون همواره در کمین هستند که از هر موقعیتی استفاده کنند.

فرنام خودرو با تلاش فراوان و کسب تجربۀ طولانی مدت در حوزۀ خرید و فروش نقد و اقساطی خودرو، همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان در اقصی نقاط کشور باشد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 953
نمایش همه
علاقه مندی ها ()