نکاتی در مورد فروش اقساطی ایران خودرو

  مزیت هایی که فروش اقساطی ایران خودرو دارد موجب شده است که مشتریان برای خرید یکی از خودرو های تولیدی این کمپانی به صورت قسطی اقدام کنند. شما می توانید با پرداخت کردن نیمی از هزینه خودرو ماشین مورد نظرتان را تحویل بگیرید و نیمی دیگر از هزینه خود را باید به صورت قسطی پرداخت کنید. برای پرداخت اقساط به صورت مشخص شده و استاندارد هر یک از کارشناسان سایا خودرو بر اساس بودجه‌ای که شما دارید می ‌توانند خرید خودرو را برای شما فراهم کنند. برخی از مهم ترین نکات  فروش اقساطی ایران خودرو که از نظر سایا خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد  عبارت است از :

  1. آشنایی با قوانین خرید خودرو :

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد این است که با قوانین کمپانی ایران خودرو زمان خرید هر یک از خودروها به صورت قسطی آشنایی داشته باشید. سایا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی های فعال زیر نظر کمپانی ایران خودرو با تمامی قوانین فروش اقساطی ایران خودرو آشنایی دارد. بنابراین در صورتی که شما قوانین و استانداردهای مشخص شده زمان خرید خودروهای قسطی را نمی شناسید بهتر است که با کارشناسان سایا خودرو در مورد این قوانین مشورت کنید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهند.

  1. پرداخت اقساط به صورت ماهانه :

شما هر یک از اقساط خرید خودروی قسطی را باید در ماه مشخص شده پرداخت کنید هر ماه میزان مبلغ تعیین شده ای را که کارشناسان سایا خودرو به شما اعلام کردند را نیاز است واریز نمایید. در صورتی که اقدام به پرداخت اقساط خود نکنید ممکن است که خودروی خریداری شده از شما تحویل گرفته شود. بنابراین یکی از مهمترین نکات مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو  پرداخت اقساط به موقع می باشد. شما باید زمانی که می خواهید در دوره فروش اقساطی ایران خودرو ثبت نام کنید به خوبی این نکته مهم را در نظر داشته باشید و هر نکته ای که در مورد آن وجود دارد تا از کارشناسان سایا خودرو بپرسید.

  1. اطلاع در مورد ویژگی های خودرو :

  در هر یک از دوره‌ های فروش اقساطی ایران خودرو یکی از انواع ماشین های تولیدی ایران خودرو و یا دو نمونه از آنها را برای فروش اقساطی معرفی می ‌کنند. شما باید با پیگیری اطلاعات مربوط به فروش اقساطی ایران خودرو از طریق سایت سایا خودرو به خوبی ویژگی‌های خودرو را می توانید بشناسید. اینکه شما در مورد ویژگی های هر یک از خودرو ها اطلاعات کافی داشته باشید کمک می کند با خیال راحت آن را خریداری کنید تا سال های طولانی از این خودرو استفاده نمایید. سایا خودرو ویژگی های هر یک از خودروهای این کمپانی ایران خودرو را در سایت وارد کرده است و همچنین کارشناسان هم قادر هستند برای شما به خوبی ویژگی های خودرو را توضیح دهند.

  1. ارائه مدارک خرید خودرو :

ارائه دادن مدارکی که مربوط به خرید خودروی قسطی می باشد یکی دیگر از نکاتی است که زمان فروش اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید. هر یک از مدارکی که مربوط به خرید اقساطی ایران خودرو می باشد را نمایندگی سایا خودرو به شما معرفی می کند تا آنها را تحویل نمایندگی دهید. دقت داشته باشید که این نکته در مورد فروش اقساطی ایران خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است. در صورتی که مدارک خودرو را به درستی تحویل سایا خودرو ندهید نمی توانید خودرو را خریداری کنید.

  1. تحویل سند بعد از پرداخت آخرین قسط :

بعد از اینکه آخرین قسط  خرید اقساطی خودرو خود را پرداخت نمایید می توانید سند خودرو را از کارشناسان سایا خودرو دریافت نمایید. یکی از مهمترین قوانین فروش اقساطی ایران خودرو تحویل سند خودرو بعد از پرداخت آخرین قسط توسط نمایندگی سایا خودرو می باشد.  

 

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()