دستگاه خشک کن میوه از دیگر ماشین آلاتی است که به کمک آن می توان میوه های مختلف را خشک نمود. خشک کردن میوه یکی از کارهای سنتی است که قدمت طولانی در ایران دارد. در همین راستا خیلی از کارخانجات و شرکت ها به صورت تخصصی در زمینۀ تولید و فروش لواشک، آلوچه، انواع خشکبار و غیره فعالیت می کنند. بدین وسیله می توانند محصولات متنوعی را در فواصل مختلف سال در معرض فروش قرار دهند. سال های اخیر تولید و فروش دستگاه خشک کن میوه توانسته تحول بزرگی در صنعت محصولات خشکبار بوجود آورد و این چنین بتوانید تنوع بالایی از محصولات را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری کنید.

شرکت آراد ماشین چندین سال است که به صورت تخصصی در زمینۀ ساخت دستگاه های صنعتی فعالیت خود را آغاز نماید، که در لیست محصولات این کمپانی می توانید ساخت انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات را مشاهده نمود.

احداث کارگاه تولید میوه خشک

امروزه بیش از گذشته صنعت گران علاقه مند به راه اندازی کارگاه تولید میوه خشک و سبزی خشک می باشند چون همچنان عموم مردم از مصرف محصولات خشکبار و آجیل استقبال می کنند. در همین راستا مجموعه های مختلفی در داخل کشور، در این حوزه راه اندازی شده اند و همچنان علاقه مند به فروش چیپس میوه و سبزیجات خشک می باشند. در واقع این محصولات به دلیل سالم بودن و منبع غنی از مواد مغذی، طرفداران زیادی دارد. در حال حاضر انواع دستگاه خشک کن میوه در حجم اندک خانگی و صنعتی ساخته شده است و در دسترس علاقه مندان به این صنعت قرار گرفته است.

امروزه بازار جدیدی جهت فروش محصولات خشک بوجود آمده است و استفاده از دستگاه های میوه خشک کن توانسته تحول بزرگی بوجود آورد. دستگاه خشک کن میوه خانگی، دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی و دستگاه خشک کن میوه صنعتی سه دسته بندی اصلی ساخت دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات محسوب می شوند. بنابراین افرادی که قصد فعالیت در این کسب و کار دارند، متناسب با میزان سرمایه گذاری و حجم کاری که برای آن برنامه ریزی کرده اند، می توانند خرید دستگاه خشک کن میوه را انجام دهند.

اگر مایل به احداث خط تولید میوه و سبزیجات خشک می باشید، می توانید متناسب با حجم کاری و هزینه، با قیمت ارزان، سفارش خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی را به واسطۀ شرکت آراد ماشین انجام دهید.

اهمیت قیمت دستگاه خشک کن میوه

بخش هایی از مقاله به اهمیت کاربرد دستگاه خشک کن میوه اشاره نمودیم. افراد زیادی در سراسر کشور راه اندازی شده اند، تا بتوانند در صنعت تولید و فروش محصولات خشکبار و سبزی خشک فعالیت کنند و بدین وسیله نیاز بازار را در این حوزه تأمین کنند.

قیمت دستگاه خشک کن میوه به میزان ظرفیت دستگاه و فناوری ساخت آن بستگی دارد. از این رو متناسب با نوع سرمایه گذاری که انجام داده اید، خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی را انجام دهید. به عنوان مثال تعداد سینی دستگاه خشک کن میوه تک کابین برابر با 28 سینی، دستگاه خشک کن میوه مینور کابین برابر با 15 سینی، دستگاه خشک کن میوه مینی کابین برابر با 20 سینی، دستگاه خشک کن میوه سه کابین برابر با 74 سینی و غیره می باشند. در نتیجه هر چه تعداد سینی و ظرفیت ورودی دستگاه افزایش یابد، به طبع آن قیمت دستگاه خشک کن میوه بیشتر خواهد بود.

جهت انتخاب و خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات و خرید دستگاه خشک کن زغال سنگی نیاز است که هدف خود را از انتخاب محصول داشته باشید. البته در صورت عدم آگاهی نسبت به این موارد، می توانید از خدمات مشاوره آنلاین شرکت آراد ماشین استفاده نمائید.

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()