مزیت های فروش اقساطی ایران خودرو :

 برخی از اصلی ترین و مهمترین مواردی که به عنوان مزیت فروش اقساطی کمپانی ایران خودرو شناخته می شود و مبین خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد عبارت است از :

  1. هزینه خریداری خودرو با کمترین سود :

شما زمانی که از مبین خودرو بخواهید خودروهای قسطی را خریداری کنید هزینه استاندارد کمپانی را نیاز است پرداخت نمایید. در واقع باید بدانید مبین خودرو یکی از نمایندگی های فعالیت زیر نظر ایران خودرو می باشد. بنابراین با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو کارشناسان نمایندگی قیمت بالایی را برای خرید خودرو به شما ارائه نمی دهند. برخی از نمایندگی ها که زیر نظر کمپانی تولیدی فعالیت نمی کنند ممکن است از شما هزینه بالایی را برای خریداری خودرو دریافت کنند. ولی در این چند سال اخیر ایران خودرو تنها به نمایندگی های معتبر اطمینان می کند و یکی از آنها مبین خودرو می باشد. شما می توانید با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو هر یک از انواع خودروهای قسطی را از مبین خودرو تهیه کنید.

  1. تعداد اقساط بلند مدت برای خرید خودرو :

کارشناسان مبین خودرو برای اینکه شما قادر باشید به راحتی خرید خود را با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو انجام دهید، شرایط خرید با اقساط بلند مدت را برایتان فراهم کرده اند. بنابراین شما می توانید هر یک از خودروهای مورد نظرتان را با بهترین شرایط و اقساط بلند مدت از مبین خودرو خریداری کنید. هر یک از خودروهایی که با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو در سایت مبین خودرو قرار می گیرد قیمت مشخص شده ای دارد که اقساط آنها هم به صورت تنظیم شده از شما دریافت می شود.

  1. خرید خودرو بدون چک و ضامن :

برای اینکه مشتریان راحت باشند مبین خودرو بدون چک و ضامن فروش اقساطی ایران خودرو را به مشتریان ارائه می دهد. در واقع باید بدانید کارشناسان مبین خودرو حساب بانکی متری را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که از پرداخت اقساط توسط مشتری خیالشان راحت شود خودرو را به مشتری بدون دریافت چک و ضامن تحویل می دهند. شما می توانید با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو از مبین خودرو هر یک از خودروها را به صورت قسطی در اقساط بلند مدت خریداری کنید.

  1. در صورت نداشتن هزینه بهترین شیوه خرید :

در صورتی که شما نمی توانید هزینه خرید خودروی مورد نظرتان را به صورت کامل پرداخت کنید باید بدانید که با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو شرایط ویژه ای در اختیار دارید. مبین خودرو نیمی از هزینه خرید خودرو را از شما دریافت می کند و نیمی از دیگر هزینه را در دوره های مشخص شده یا برایتان قسط بندی می کند. بنابراین شما قادر خواهید بود که در بین انواع شیوه خرید خودرو از این روش خرید خودرو که در دوره های متنوع فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود استفاده کنید.

  1. ارائه بهترین و با کیفیت ترین خودروهای ایران خودرو :

شما می توانید ایران خودرو بهترین و با کیفیت ترین خودروها را خریداری کنید. ایران خودرو از با کیفیت ترین متریال ها برای تولید ماشین ها استفاده می کند. در صورتی که بخواهید با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو مانند فروش اقساطی سایپا یکی از خودروهای کارکرده کمپانی را خریداری کنید کارشناسان مبین خودرو به خوبی خودرو را از نظر سالم بودن بررسی می کنند و سپس به شما تحویل می دهند.

  1. خرید به صورت اینترنتی :

مبین خودرو بعد از اینکه فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود شرایط خرید و ثبت نام اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم می کند. بنابراین شما می توانید به راحتی هر یک از خودروهای مد نظرتان را به صورت اینترنتی از مبین خودرو خریداری کنید. آسان بودن شرایط خرید اینترنتی کار را برای بسیاری از افراد آسان تر کرده است.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()