نکاتی در مورد فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده :

پیش از اینکه مبین خودرو فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده را به مشتریان اعلام کند هر یک از نکاتی که مربوط به خودروهای کارکرده بوده است را مورد بررسی قرار می دهد. در واقع باید بدانید برای کارشناسان فروش این مسئله که مشتری بهترین خودرو را خریداری نماید اهمیت دارد. برخی از نکات بسیار مهمی که شما زمان خریداری خودروهای کارکرده باید به آن دقت داشته باشید عبارت است زا :

  1. توجه به نوع خودرو و هزینه خریداری نمونه صفر آن :

یکی از مهمترین نکاتی که با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده باید به آن دقت داشته باشید این است که هزینه خریداری آن را با نمونه صفر مطابقت دهید. در صورتی که هزینه خریداری آن خیلی پایین تر از نمونه صفر آن باشد نشان دهنده کارکرد بالای آن می باشد. در واقع باید بدانید عوامل زیادی روی قیمت خرید خودرو تاثیر دارد.

  1. بررسی قیمت خودرو بر اساس کارکرد و سال تولید که با قیمت اصلی آن را باید تطبیق دهید :

شما زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده آغاز می شود باید به خوبی تمامی ویژگی ها و مشخصات خودرو را بررسی کنید. اینکه خودرو تا چه اندازه کار کرده است و سال تولید آن مربوط به چه سالی می باشد را باید به خوبی بررسی کنید. برخی از انواع خودروهایی که کارکرد بالاتری دارند را مبین خودرو با قیمت کمتری به شما تحویل می دهد. در واقع باید بدانید هر یک از موارد مربوط به قیمت خودرو را مبین خودرو از جهات متنوع بررسی می کند و سپس خودرو را تحویل مشتری می دهد.

  1. سالم بودن بدنه و موتور خودرو :

یکی از دیگر نکات بسیار مهمی که شما با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده باید در نظر داشته باشید این است که سالم بودن بدنه خودرو و موتور خودرو را به خوبی بررسی کنید. اینکه بدنه خودرو سالم باشد و موتور درون آن هم به خوبی کار کند را زمان خرید خودرو از مبین خودرو باید در نظر داشته باشید. در واقع بهتر است با آغاز دوره خرید اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده به خوبی ویژگی های بدنه و موتوری خودرو را بررسی کنید و سپس خودروی مورد نظرتان را از مبین خودرو خریداری نمایید.

  1. دریافت سند خودرو :

بعد از اینکه در دوره فروش اقساطی خودرو ایران خودرو و خودروهای کارکرده ثبت نام کردید و مبین خودرو ماشین مورد نظر را به شما تحویل داد باید نسبت به دریافت سند آن اقدام کنید. در واقع شما باید بدانید اگر اقساط خود را به صورت منظم پرداخت نکنید ممکن است مبین خودرو بر اساس شرایط کمپانی ماشین را از شما تحویل بگیرد. بنابراین نسبت به پرداخت اقساط خود توجه زیادی داشته باشید.

  1. طی کردن روند قانونی خرید خودرو :

از دیگر نکات بسیار مهم که با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده باید به آن دقت کنید این است که روند قانونی خرید خودرو قسطی را در نمایندگی مبین خودرو طی نمایید. هر یک از مراحل انتقال سند و ... که به صورت قانونی می باشد را کارشناسان مبین خودرو در کمترین بازه زمانی برای شما زمان فروش اقساطی ایران خودرو انجام می دهند.

  1. توجه به کارکرد و سال تولید خودرو :

برای اینکه بهترین خودرو کارکرده را از مبین خودرو با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو خریداری کنید باید به خوبی سال تولید و کارکرد آن را بررسی کنید. البته که بهتر است بدانید بهترین نمایندگی خودرو با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو و خودروهای کارکرده تنها آن دسته از خودروهایی که کیفیت مناسبی دارند را به مشتریان خود تحویل می دهد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 648
نمایش همه
علاقه مندی ها ()