ساخت ریموت ولوو XC90 به کمک دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. کمپانی سازندۀ خودروهای ولوو به عنوان یکی از شرکت های معتبر در صنعت خودرو سازی است که توانسته در سطح بین المللی شناخته شود. ریموت خودروهای ولوو دارای یک سری ویژگی های فنی خاص است که باعث تمایز این خودرو با برندهای دیگر شده است و نیاز به استفاده از تجهیزات خاص دارد. برخی از مراکز به صورت تخصصی در حوزۀ ساخت ریموت خودروهای ولوو چون ساخت ریموت ولوو XC90 فعالیت می کنند. سیستم امنیتی و ارتباط با پروفایل شخصی دارندۀ خودرو از مواردی هستند که انواع ریموت خودروهای ولوو از این قانون تبعیت می کنند.

تهران کار کی به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لاکچری مانند خدمات ساخت ریموت ولوو XC90 در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته قادر به ارائه چنین سرویس هایی با امنیت کامل و تضمین شده می باشند.

سفارش ساخت ریموت ولوو XC90

افرادی که مالک خودروی ولوو مدل XC90 هستند، در صورت مواجه با گم شدن سوئیچ و ریموت و یا آسیب دیدگی آنها، ممکن است نیاز به استفاده از ریموت یدک داشته باشید. در این صورت اگر دسترسی به ریموت یدک ندارید و یا اینکه قبلاً گم کرده اید، می توانید سفارش ساخت ریموت ولوو XC90 را توسط مجموعه های معتبر داشته باشید.

کلید ریموت کنترل ولوو XC90 دارای یک کلید است که قابلیت جدا شدن از ریموت را دارید و به شکل تیغ فلزی طراحی شده است و با استفاده از آن می توان چندین عملکرد ریموت را فعال نمود. به دلیل محدودیت نمایندگی های مجاز خودروی ولوو، جهت سفارش ساخت ریموت ولوو XC90 باید به مراکز معتبر و با سابقه مراجعه کنید تا گرفتار افراد سارق نشوید.

تهران کار کی سال های متوالی است که با تجهیز مجموعۀ خود به دستگاه های پیشرفته، قادر به ارائه هر گونه خدمات ساخت، کپی و تعمیرات انواع سوئیچ و ریموت خودروهای ولوو و دیگر برندهای مطرح در جهان می باشد.

به طور کلی هزینۀ  خدمات ساخت ریموت خودرو بستگی به همراه داشتن ریموت اصل دارد. البته امکان ساخت ریموت ولوو بدون ریموت اورجینال امکان پذیر می باشد. البته ممکن است هزینۀ ساخت ریموت را بیشتر کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت استعلام قیمت ساخت ریموت ولوو XC90 می توانید با کارشناسان تهران کار کی تماس بگیرید.

در حال حاضر، دیگر نیاز نیست نگران گم شدن ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس باشید چون مراکز معتبر با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به ساخت انواع ریموت ولوو اورجینال به صورت استاندارد می باشند.

تهران کار کی با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به دستگاه های کاملاً پیشرفته قادر به ارائه خدمات ساخت تخصصی ریموت ولوو XC90 و دیگر اتومبیل های خارجی لوکس در تهران می باشد.

 

 تهران کار کی 

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 596
نمایش همه
علاقه مندی ها ()