قیمت لاستیک

قیمت هر یک از لاستیک ها را برند تولیدی تایر و همچنین عوامل دیگر تعیین می کند. شما برای اینکه در مورد قیمت تایرها اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید برند تولیدی آنها را مورد بررسی قرار دهید.  هزینه‌ ای که نیاز است برای خریداری آنها به فروشگاه چرخ و یدک پرداخت کنید را به خوبی بررسی نمایید. کارشناسان فروش که در فروشگاه چرخ و یدک فعالیت می‌کنند بر اساس عوامل متنوعی قیمت  لاستیک را به شما اعلام خواهند کرد. عواملی که تاثیر زیادی روی قیمت تایرها می گذارد عبارت است از :

  1. برند تولیدی لاستیک :

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که تعیین کننده قیمت لاستیک ها می باشد برند تولیدی آنها است. شما می توانید در بین انواع برندهای تایرهایی که خارجی هستند یکی از آنها را خریداری کنید و هزینه به نسبت بالاتری را برای خرید آنها پرداخت نمایید. البته باید بدانید تایرهای ایرانی که در فروشگاه  چرخ و یدک به فروش می ‌رسند هزینه خریداری مناسب تری نسبت به تایر های خارجی دارند. بنابراین شما زمان خرید هر یک از تایرهای خارجی باید هزینه بیشتری را به فروشگاه چرخ و یدک پرداخت نمایید. لاستیک هایی که ایرانی هستند و کیفیت بسیار عالی دارند قیمت خریدشان مناسب تر می باشد.

  1. اندازه لاستیک :

یکی از دیگر مواردی که تعیین کننده قیمت لاستیک می باشد اندازه تایرها است. تایرها اندازه متنوعی دارند که شما می توانید بر اساس نوع ماشین خود یکی از آنها را خریداری کنید. برخی از آنها که اندازه شان بزرگتر است دارای قیمت بیشتری می باشند. دقت داشته باشید که لاستیک‌های متنوع در فروشگاه چرخ  و یدک دارای استانداردهای مشخص شده برای قیمت‌گذاری هستند و هر یک از آنها از نظر اندازه ای که دارند قیمت مناسبی را هم خواهند داشت. 

  1. قیمتی که فروشنده اعلام می کند :

هر یک از فروشندگانی که فروش لاستیک های برند و خارجی را برعهده دارند قیمت های متنوعی را برای فروش به مشتری اعلام می نمایند. شما باید بدانید که در بین انواع فروشنده هایی که فروش لاستیک را انجام می دهند نیاز است بهترین و معتبرترین فروشنده را انتخاب کنند. 

  1. هزینه واردات :

در صورتی که می خواهید لاستیک های وارداتی را خریداری کنید باید بدانید که هزینه خریداری آنها بیشتر از نمونه های ایرانی می باشد. هر یک از انواع لاستیک های خارجی را فروشگاه چرخ و یدک به شما ارائه می دهد و قیمت خرید آنها را هم به شما اعلام می نماید. بنابراین شما می توانید از فروشگاه چرخ و یدک انواع تایرهای وارداتی را با قیمت مناسب خریداری کنید و روی ماشین نصب نمایید. تایر های خارجی به طور کلی هزینه بالاتری نسبت به پایه های ایرانی دارند. بنابراین شما زمان خرید لاستیک باید بدانید که یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت پایه های خارجی هزینه واردات آنها می باشد.

  1. کیفیت :

از دیگر عوامل تاثیرگذار و بسیار مهمی که روی قیمت ‌لاستیک تاثیر دارد و شما باید با آن آشنایی داشته باشید کیفیت تایرها می باشد. هر یک از تایر هایی را که با بهترین متریال ها تولید کرده اند مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می ‌دهند و شما می توانید مدت زمان زیادی از آنها استفاده نمایید. اما باید بدانید برخی از لاستیک هایی را که با متریال های بی کیفیتی تولید کردند ممکن است بعد از مدتی کارایی شان را از دست بدهند و دیگر ساختار اولیه را نداشته باشند. به همین دلیل نیاز است که از فروشگاه های معتبری که فروش لاستیک سواری را برعهده دارد خرید تایر را انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک با کیفیت ‌ترین تایر ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()