ویژگی های لاستیک دانلوپ :

کارشناسان فروش دیجی تایر که به خوبی با انواع برند های تولیدی لاستیک آشنایی دارند قادر هستند در هر یک از صفحات مربوط به فروش لاستیک دانلوپ ویژگی‌های مدل ها و سایز های آنها را به شما اعلام نمایند. شما می توانید از کارشناسان فروش دیجی تایر اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های لاستیک های دانلوپ به دست آورید. به طور کلی برخی از مهمترین ویژگی هایی که موجب شدند  لاستیک دانلوپ محبوبیت زیادی به دست آورد عبارت است از :

  1. هدایت پذیری عالی :

در صورتی که شما لاستیک مناسبی را روی ماشین خود نصب نکنید نمی توانید به راحتی رانندگی تان را انجام دهید و یا رانندگی ایمنی داشته باشید. به طور کلی باید بدانید نقش لاستیک ها روی رانندگی ایمن بسیار مهم می باشد. در صورتی که شما بهترین برند لاستیک را روی ماشین خودتان نصب کنید می‌توانید در هر شرایطی رانندگی کنید. لاستیک دانلوپ یکی از بهترین لاستیک های تولیدی کشور ژاپن می باشد که بسیاری از کشورهای دنیا این لاستیک ها روی ماشین های خود نصب می نمایند. دیجی تایر ارائه دهنده انواع لاستیک های دانلوپ می باشد که شما می توانید به صورت اینترنتی از دیجی تایر لاستیک دانلوپ را خریداری کنید. هدایت پذیری بی نظیری که این لاستیک ها دارند شرایط را برای رانندگان بسیار آسان‌تر کرده است.

  1. چسبندگی بی نظیر :

شرایطی که در جاده های متنوع وجود دارد رانندگی را تا حدودی دشوارتر کرده است. ولی اگر بهترین لاستیک ها را روی ماشین نصب کنید می توانید به خوبی رانندگی تان را انجام دهید. چسبندگی بی‌نظیری که لاستیک دانلوپ در شرایط متنوع و جاده های مختلف دارد یکی از بهترین ویژگی های آن می باشد. شما می توانید در شرایط بارانی و ناهمواری که جاده ها دارند از لاستیک دانلوپ استفاده کنید. دیجی تایر ارائه دهنده انواع لاستیک های دانلوپ با بهترین قیمت است که آنها را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید خرید لاستیک مورد نظر خودتان را از به صورت اینترنتی از دیجی تایر انجام دهید.

  1. قیمت مناسب :

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که لاستیک‌های برند هزینه خریداری بالایی دارند. اما باید بدانید که تولید کننده لاستیک دانلوپ برای اینکه مشتریان بیشتری داشته باشد از بهترین متریال ها جهت تولید لاستیک استفاده می‌کند و قیمت مناسبی را به مشتریان برای خرید لاستیک ارائه می دهد. دیجی تایر که  ارائه دهنده انواع لاستیک های دانلوپ می باشد بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت فروش لاستیک ارائه شده توسط دیجی تایر برای فروش لاستیک دانلوپ بر اساس استانداردهای تولیدی بین المللی می باشد.

  1. کیفیت عالی در هر شرایط آب و هوایی :

یکی از دیگر ویژگی‌هایی که لاستیک دانلوپ دارد این است که در هر شرایط آب و هوایی به بهترین نحو ممکن عمل می کند. شما می توانید در شرایط بارانی و آفتاب سوزان جاده از این لاستیک ها استفاده کنید. در واقع باید بدانید که چسبندگی بی نظیر لاستیک‌ها برای جاده هایی که بارانی هستند گزینه مناسبی می باشد. همچنین مقاومت حرارتی بالایی که لاستیک دانلوپ دارد رانندگی را در جاده‌ هایی که قیر داغ دارند آسان‌تر می سازد. دیجی تایر انواع لاستیک های مقاوم در جاده و شرایط بارانی را به شما ارائه می دهد. شما می توانید انواع لاستیک ها را از دیجی تایر خریداری کنید.

  1. مدل های و سایزهای متنوع :

سایزها و مدل های لاستیک دانلوپ بسیار متنوع می باشد که شما می توانید از دیجی تایر آنها را بر اساس نوع ماشین خود خریداری کنید و روی ماشین نصب کنید.

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()