شرایط فروش اقساطی ایران خودرو :

آرشا خودرو سال های زیادی است که فروش انواع خودروهای متنوعی را برعهده دارد. بنابراین با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو، آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی های فعال در این زمینه می‌تواند شرایط خرید ماشین مد نظرتان را به شما اعلام کند. برخی از مهمترین شرایطی که زمان خرید اقساطی ایران خودرو  وجود دارد و شما باید از آنها اطلاع داشته باشید عبارت است از :

  1. شناخت و اطلاع در مورد نوع ماشین قسطی :

شما باید به خوبی بدانید که انواع خودرو های کمپانی ایران خودرو در هر یک از دوره های فروش اقساطی ایران خودرو قرار نمی ‌گیرند. در واقع مدیریت کمپانی ترجیح می‌ دهد در هر یک از دوره ‌های فروش اقساطی یکی از انواع خودرو های تولیدی و یا دو مورد آنها را به مشتریان ارائه دهد. بر همین اساس شما بهتر است که با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو به خوبی انواع خودرو هایی را که کمپانی برای فروش گذاشته است را بشناسید. اگر شما اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و مشخصات خودروی مورد نظر ندارید باید با کارشناسان آشنا خودرو که نمایندگی فروش را بر عهده دارند مشورت کنید. کارشناسان آرشا خودرو تمامی مدل های تولیدی ایران خودرو را می شناسند و قادر هستند که شما را برای خرید انواع آنها را راهنمایی کنند.

  1. انتخاب بهترین نمایندگی فروش :

بعد از اینکه فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان اعلام می شود مشتری باید بهترین نمایندگی را برای خرید خودرو انتخاب کند. نمایندگی های بسیار زیادی هستند که زیر نظر کمپانی تولیدی قرار گرفتند اما شما باید بتوانید در بین انواع آنها یکی از بهترین نمایندگی ها را که شرایط و نکات مربوطه برای خرید اقساطی ایران خودرو را رعایت می ‌کند انتخاب نمایید. آرشا خودرو به عنوان یکی از بهترین نمایندگی هایی که فروش اقساطی ایران خودرو را بر عهده دارد شناخته می شود. شما می توانید از آرشا خودرو هر یک از اطلاعاتی که مربوط به خرید اقساطی ایران خودرو می باشد را دریافت کنید. 

  1. ارائه مدارک به صورت اینترنتی و حضوری :

یکی از دیگر شرایطی که در مورد آغاز فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد این است که شما مدارک خود را به نمایندگی زیر نظر کمپانی ارائه دهید. نمایندگی ایران خودرو مدارکی که نیاز است شما برای خرید اقساطی ایران خودرو پرداخت کنید را به شما معرفی می نماید. انواع مدارک مورد نیاز که در دوره فروش اقساطی ایران خودرو اعلام می شود از طریق اینترنت برای نمایندگی ارسال خواهد شد. آرشا خودرو شرایط ارسال اینترنتی و حضوری را برای مشتریان ایجاد کرده است تا آنها قادر باشند هر یک از این روش‌ ها را که برایشان راحت تر است انتخاب کنند.

  1. پرداخت نیمی از هزینه خودرو :

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد خرید خودرو های اقساطی وجود دارد این است که شما چگونه می خواهید هزینه خودرو را پرداخت کنید. شرایط فروش اقساطی سایپا  و ایران خودرو به اینگونه است که شما باید نیمی از هزینه اولیه را به نمایندگی زیر نظر کمپانی ارائه دهید. آرشا خودرو از شما نیمی از هزینه خودرو انتخاب شده تان را دریافت می کند و نیمی از هزینه را به صورت قسطی از شما دریافت خواهید کرد. اینن مورد یکی از اصلی ‌ترین مواردی است که در مورد فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد که شما باید به خوبی در این مورد اطلاعات خود را افزایش دهید.

  1. پرداخت اقساط در زمان مشخص شده برای دریافت سند :

اگر شما می‌خواهید بعد از ثبت نام در دوره فروش اقساطی ایران خودرو سریعاً مدارک و سند خودرو را دریافت کنید باید نسبت به پرداخت اقساط خودرو دقت بیشتری داشته باشید. آرشا خودرو به عنوان نمایندگی فروش اقساطی ایران خودرو تعداد اقساط را برای شما تعیین می کند تا بتوانید در زمان مشخص شده اقساط را به کارشناسان فروش آرشا خودرو ارائه دهید.

 

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 815
نمایش همه
علاقه مندی ها ()