ویژگی های  لاستیک اتسو :

در واقع باید بدانید یکی از مهمترین مسائلی که دیجی تایر زمان فروش  لاستیک اتسو به مشتریان در نظر دارد، قیمت و کیفیت مناسب می باشد. بنابراین سعی می کند تنها لاستیک های برند را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خود برساند. شما برای خریداری لاستیک اتسو باید به خوبی در مورد ویژگی های آن اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کنید و نوع اصل و تقلبی شان را تشخیص دهید. برخی از اصلی ترین ویژگی های این تایر عبارت است از :

  1. عاج مناسب :

یکی از مهمترین ویژگی هایی که  لاستیک اتسو دارد عاج مناسب و با کیفیت آن می باشد. در صورتی که لاستیک ها عاج مناسبی نداشته باشند ممکن است بعد از مدتی به طور کلی کارایی شان را از دست بدهند. بنابراین شما زمانی که می خواهید بهترین لاستیک را خریداری کنید باید به خوبی عاج آن را بررسی کنید. تمامی لاستیک هایی که دیجی تایر به مشتریان خود می دهد دارای کیفیت بسیار عالی و مناسب می باشد و عاج آنها هم استاندارد است. دیجی تایر به ویژگی مناسب بودن عاج تایر توجه زیادی نشان می دهد تا مشتری قادر به خرید مناسب ترین نوع  لاستیک اتسو باشد.

  1. بار مجاز :

هر یک از انواع  لاستیک های اتسو بر اساس ویژگی هایی که دارند دارای بار مجاز می باشند. شما بر اساس نوع خودرویی که دارید می توانید یکی از انواع  لاستیک اتسو را که بار آن برای خودرویتان مناسب می باشد را خریداری کنید. برخی از آنها بار مجازشان کم است که بسته به نوع ماشین تان باید یکی از آنها را خریداری کنید. برخی از انواع لاستیک ها هم سرعت مجاز زیادی دارند که شما می توانید برای ماشین های پیشرفته خود آنها را خریداری کنید. کارشناسان فروش دیجی تایر بر اساس نوع ماشین شما می تواند یکی از سرعت های مجاز  لاستیک اتسو را برای خرید معرفی کند تا تهیه کنید.

  1. قیمت خرید مناسب :

یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصاتی که  لاستیک اتسو دارد قیمت خرید مناسب آن می باشد. البته که باید بدانید دیجی تایر قیمت خرید مناسبی از شما برای خرید هر یک از لاستیک ها دریافت می کند. ولی به طور کلی بهتر است بدانید  لاستیک اتسو قیمت خرید مناسبی دارد و شما می توانید بر اساس بودجه خود برای خرید لاستیک یکی از آنها را خریداری کنید.  دیجی تایر با بهترین قیمت انواع اندازه ها و سایزبندی های  لاستیک اتسو را به شما ارائه خواهد داد.

  1. تاریخ تولید به روز :

از آنجایی که بیشتر تولیدات لاستیک اتسو به فروش می رسد شما باید بدانید تاریخ تولید هر یک از آنها به روز می باشد. تعداد مشتریان دیجی تایر زیاد است و به همین دلیل شما باید بدانید هر یک از تایرهای به فروش رسیده در دیجی تایر تاریخ به روز دارند.  

  1. کیفیت بالا :

بالا بود کیفیت  لاستیک اتسو یکی از دیگر ویژگی های مهم آن می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند بهترین لاستیک را از دیجی تایر خریداری کنند بدون شک یکی از انتخاب هایشان  لاستیک اتسو می باشد. به طور کلی باید بدانید دیجی تایر تنها لاستیک های با کیفیت و برند مناسبی را به مشتریان خود برای  خرید لاستیک ارائه می دهد.

  1. چسبندگی و مقاومت حرارتی مناسب :

چسبندگی و مقاومت حرارتی که  لاستیک اتسو بسیار عالی می باشد و شما می توانید در جاده های بارانی و بسیار داغ از آنها استفاده کنید. برای خریداری هر یک از آنها بهتر است اطلاعات مربوط به مقاومت حرارتی و چسبندگی شان را در سایت اینترنتی دیجی تایر مشاهده کنید و سپس آنها را خریداری نمایید.

 

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
4 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 623
نمایش همه
علاقه مندی ها ()