نکاتی در مورد خرید لاستیک :

اگر شما به برخی از نکات در مورد خرید لاستیک توجه داشته باشید می توانید یکی از بهترین تایرها را از فروشگاه دیجی تایر خریداری کرده و روی ماشین خودتان نصب نمایید. برخی از نکاتی که اهمیت زیادی دارند و شما باید زمان خرید  لاستیک از دیجی تایر به این نکات دقت داشته باشید که عبارتند از :

  1. سرعت مجاز تایر :

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید لاستیک باید به آن دقت داشته باشید این است که بار مجاز آن را به خوبی تشخیص دهید. حداکثر سرعتی که تایرها می ‌توانند به مدت زمان ۱۰ دقیقه تحمل کنند سرعت مجاز آنها شناخته می شود. بنابراین شما برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد سرعت مجاز تایر داشته باشید بهتر است با کارشناسان دیجی تایر در این مورد مشورت کنید. کارشناسان دیجی تایر با در نظر گرفتن تمامی موارد سرعت مجاز لاستیک را به شما اعلام می کنند.

  1. برند تایر :

تولیدی های بسیار زیادی هستند که انواع لاستیک ها را تولید کرده و به دست مشتریان خود می ‌رسانند. بنابراین بهتر است که زمان خرید تایر به خوبی برند تایر را مورد بررسی قرار دهید و از ویژگی‌ها و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. به طور کلی باید بدانید که دیجی تایر بهترین و با کیفیت ترین برند های تولیدی لاستیک را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید از طریق سایت اینترنتی دیجی تایر برندهای متنوع تایرها را مشاهده کرده و یکی از آنها را خریداری نمایید.

  1. قیمت تایر :

قیمت هر یک از لاستیک هایی که شما می خواهید خریداری کنید بر اساس برند و اندازه ای که دارند با یکدیگر متفاوت می باشد. شما برای اینکه بهترین قیمت را برای خرید تایر پرداخت باید به خوبی عوامل تاثیرگذار روی قیمت تایر را در نظر داشته باشید و سپس بر اساس بودجه تان بهترین و با کیفیت ترین لاستیک را خریداری نمایید. برندهای معتبر تولیدی تایر قیمت مناسبی را برای خرید تایر به فروشگاه دیجی تایر اعلام می کنند تا مشتریان قادر به خرید انواع این محصول باشند.

  1. سایز تایر :

بر اساس نوع ماشین خودتان باید به خوبی سایز تایر خریداری شده را بررسی کنید تا یکی از بهترین لاستیک ها را برای خودرو خود خریداری کنید. در صورتی که اطلاعاتی از اندازه و سایز تایر ماشین خود ندارید بهتر است که نوع خودروی خودتان را به کارشناسان فروش دیجی تایر بگویید تا آنها بهترین سایز تایر را به شما ارائه دهند.

  1. بار مجاز تایر :

شاخص مهمی که در مورد وزن لاستیک ها وجود دارد میزان باری می باشد که شما می توانید روی تایرها وارد وارد کنید. رعایت نکردن بار مجاز که روی لاستیک زده شده است موجب می گردد تایرها بترکند و زمان تصادف فشار زیادی را به خودرو وارد نمایند. بنابراین یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید لاستیک باید به آن دقت داشته باشید این است که بار مجاز آن را بدانید و سپس آن را از دیجی تایر خریداری نمایید.

  1. توجه به تاریخ تولید تایر :

از جمله مهمترین نکاتی که شاید بسیاری از افراد زمان خرید لاستیک مانند خرید لاستیک فالکن به آن دقت نداشته باشند تاریخ تولید تایر می باشد. زمانی که شما یکی از تایر ها را از دیجی تایر خریداری می کنید باید به خوبی تاریخ تولید آن را مورد بررسی قرار دهید. زمانی که از تاریخ تولید لاستیک چهار سال گذشته باشد شما دیگر نمی توانید از آن استفاده نمایید. به ‌طور کلی دیجی تایر تمامی لاستیک هایی را که به مشتریان ارائه می دهد بر اساس تاریخ روز از تولیدی خریداری می کند و به مشتریان تایر ها را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

دیجی تایر

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()