مزیت های فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن :

بسیاری از افرادی که می خواهند با آغاز فروش اقساطی خودرو یکی از انواع خودروهای نمایندگی مبین خودرو را خریداری کنند بیشتر به دلیل مزیت های نمایندگی اقدام به خرید اقساطی خودرو می نمایند. اینکه شما بتوانید بدون چک و ضامن هر یک از انواع خودروهای اقساطی را با بهترین قیمت خریداری کنید بدون شک برایتان مزیت های زیادی به دنبال دارد. مبین خودرو شرایطی را برای مشتریان فراهم کرده است که قادر باشند انواع خودرو های اقساطی را زمان فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن خریداری نمایند. مهمترین مزیت هایی که شما می توانید با خرید اقساطی خودرو بدون چک و ضامن دریافت کنید عبارت است از :

  1. تحویل سریع ماشین :

یکی از مهمترین مزیت هایی که با آغاز فروش اقساطی خودرو شما می توانید دریافت کنید این است که ماشین مورد نظرتان را در کمترین زمان دریافت نمایید. شما می توانید هر یک از ماشین های مورد نظرتان را از نمایندگی مبین خودرو درخواست نمایید تا در کمترین بازه زمانی تحویل شما دهد. برخی از ماشین های اقساطی ممکن است هزینه زیادی برای خریداری داشته باشند و برخی از آنها هم هزینه خریداری شان پایین تر است.با آغاز فروش اقساطی خودرو بسیاری از نمایندگی ها مدارک زیادی را از مشتری درخواست می کنند. شما می توانید یکی از انواع خودروهای اقساطی که زمان فروش اقساطی خودرو مبین خودرو ارائه می دهد را از نمایندگی خریداری کنید. 

  1. پرداخت نیمی از هزینه خریداری ماشین :

از دیگر مزیت هایی که شما با آغاز فروش اقساطی خودرو می توانید از مبین خودرو دریافت کنید این است که نیمی از هزینه خود را بدون چک و ضامن پرداخت می نمایید. نیمی از هزینه خرید خودرو باید به صورت کامل پرداخت شود و نیمی از هزینه خودرو را شما نیاز است به صورت قسطی پرداخت کنید. اگر نمایندگی سوابق حساب شما را به خوبی مورد بررسی قرار دهد و مطمئن شود که شما که شما اقساط را به صورت کامل پرداخت می کنید دیگر نیازی نیست که چک و ضامن را به نمایندگی ارائه دهید. در واقع نمایندگی بدون اینکه از شما مدارکی مانند ضامن و چک دریافت کند خودرو قسطی را تحویل می دهد. شما قادر خواهید بود که با آغاز فروش اقساطی خودرو بدون چک و ضامن انواع خودروهای اقساطی را از مبین خودرو خریداری کنید و نیمی از هزینه آن را در ابتدا پرداخت نمایید.

  1. دریافت سند و مدرک خودرو پس از پرداخت آخرین قسط :

در صورتی که شما خودرو قسطی را از نمایندگی مبین خودرو خریداری می کنید باید پس از پرداخت آخرین قسط سند ماشین را دریافت کنید. دقت داشته باشید که اگر شما خرید خودروی مد نظرتان را به صورت قسطی انجام داده اید باید نسبت به پرداخت اقساط توجه بیشتری نمایید.

  1. انتخاب بهترین ماشین قسطی :

یکی از دیگر مزیت هایی که شما با فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی ایران خودرو می توانید دریافت کنید این است که هر یک از انواع خودروهای قسطی را قادر خواهید بود بدون چک و ضامن خریداری نمایید. در بین انواع ماشین های قسطی که مبین خودرو به شما ارائه می دهد می توانید هر یک از آنها را که با بودجه تان مطابقت دارد خریداری نمایید. برخی از ماشین ها تعداد اقساط بیشتر با هزینه بالاتری را دارا می باشند که شما بهتر است به خوبی از این نظر آنها را بررسی کنید و سپس یکی از خودروها را به صورت قسطی با آغاز فروش اقساطی خودرو از مبین خودرو تهیه نمایید.

  1. خرید و ثبت اینترنتی خودرو :

مبین خودرو با آغاز فروش اقساطی خودرو شرایط خرید ثبت نامی اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است .شما می توانید هر یک از خودروهای مورد نظرتان را به صورت اینترنتی از نمایندگی خریداری کنید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
5 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4687
نمایش همه
علاقه مندی ها ()