لاستیک خودرو بخشی از خودرو است که با زمین در تماس بوده و باید بر روی انواع زمین های آسفالت، خاکی، گلی و... به خوبی حرکت کند بنابراین لاستیک خورو از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت انواع لاستیک

به طور کلی  قیمت لاستیک خودو با توجه به برند و نوع و مدل متفاوت است و باید لاستیک ها با توجه به نوع خودرو خریداری گردند.

لاستیک های قدیمی به نام لاستیک های نخی نیز شناخته می شدند زیرا پوشش این لاستیک ها از نخ ابریشم بود. امروزه نیز برخی از افراد این لاستیک ها را برای استفاده انتخاب می نمایند. این لاستیک های نخی با نام بایاس شناخته شده است. لاستیک های جدید از رشته های سیمی ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی دارد. این لاستیک ها ، لاستیک رادیال نام دارد.

 اگر بخواهید این وسیله را با بهترین قیمت لاستیک خریداری کنید باید به مراکزی مراجعه کنید که محصولاتش را با قیمت مناسبی به فروش برساند. فروشگاه هم پا انواع لاستیک ها در برند های معتبر دنیا را به فروش می رساند و شما می توانید با مراجعه به سایت هم پا انواع مصولات باکیفیت را خریداری کنید. قیمت لاستیک یکی از مواردی است که فروشگاه هم پا به آن دقت بسیاری دارد و با در نظر گرفتن قیمت بسیار مناسب توانسته رضایت متریانش را جلب نماید.

کاربرد لاستیک خودرو

حمل بار، ترمزگیری، جذب ضربات، رانش و انتقال گشتاور از کاربرد های لاستیک خودرو می باشد. بنابراین باید لاستیک را در کیفیت بالایی خریداری کنید تا بتواند بهترین فرمان پذیری را داشته باشد. فروش لاستیک سنگین و اتوبوسی توسط این مجموعه انجام می گیرد.

لاستیک ها در اندازه ها مختلفی به تولید می رسد که به صورت عدد بر روی تایر حک می شود . برای خرید لاستیک باید آن را متناسب با مدل خودروی خود تهیه نمایید. ارتفاع و ابعاد لاستیک بسیار مهم بوده و باید به آن توجه داشته باشید زیرا اگر لاستیک ها را در ابعاد استاندارد تهیه کنید کارکرد بسیار خوبی را از خودرو مشاهده خواهید کرد.

خرید تایر های چهار فصل با قیمت مناسب

تایرها هر یک مخصوص برای حرکت بر روی زمین های مختلف طراحی شده اند. برخی از لاستیک ها چهارفصل می باشند. قیمت لاستیک چهار فصل در مواردی می تواند گران تر ازسایر لاستیک ها باشد. اگر علامت های m+s و ms و m&s بر روی لاستیک حک شده باشد ، این لاستیک چهار فصل است و مناسب برای حرکت در گل و برف نیز خواهد بود. قیمت لاستیک در خرید این وسیله بسیار مهم است و برای این که لاستیک ها را با قیمت ارزان تهیه کنید به سایت هم پا مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت لاستیک به سایت مراجعه کنید و لاستیک هایی با کیفیت بالا را با بهترین قیمت لاستیک خریداری نمایید. فروشگاه هم پا انواع لاستیک های کمپانی های مطرح دنیا را در نوع اصلی به شما ارائه می دهد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()