فروش اقساطی ایران خودرو اختصاص به محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو دارد. خودروهای تارا، رانا پلاس، وانت آریسان، سورن، دنا پلاس، دنا، سمند LX، رانا، سمند SE، پژو 2008، پژو 207، پژو 206، پژو 206 صندق دار، پژو 206 اتومات، پژو 405، پژو پارس، پژو 207 صندوقدار، تندر 90، کپچر، تندر پیکاپ، پژو پارس، پژو GLX، سوزوکی گراندویتارا، هیما S7، هیما S5 و ... از جمله انواع محصولات کمپانی ایران خودرو محسوب می شوند. توسط شرکت سازنده، نمایندگی های فروش و عرضه کنندگان معتبر در حوزۀ فروش خودروهای نقد و اقساط خودرو ، عرضه می شوند. با توجه به کیفیت بالایی که محصولات این کمپانی دارد، خیلی از افراد متقاضیان خرید محصولات این کمپانی می باشند. در همین راستا خدمات فروش اقساطی ایران خودرو در اختیار مشتریان قرار گرفته می شود.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در عرصۀ فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط آسان است. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و سرمایه گذاری شخصی توانسته شرایط مناسبی را برای مشتریان فراهم سازد. بدین وسیله بتوانند متناسب با توان مالی خود، اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند.

فروش فوق العاده اقساطی ایران خودرو

با توجه به استقبال فراوان از محصولات ایران خودرو، خیلی از افراد خواستار خرید نقد و یا اقساط خودروهای ایران خودرو هستند. خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به مشتریان ارائه داده می شود. در این راستا افرادی که قصد خرید اتومبیل به صورت اقساطی دارند، می توانند بر اساس توان مالی، مناسب ترین روش پرداخت اقساط را انتخاب نمایند. با افزایش تعداد اقساط، مبلغ اقساط کاهش می یابد و افراد بهتر می توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآیند. برای افرادی که تمکن مالی متوسط دارند، خرید اتومبیل به صورت اقساط امکان پذیر است.

در نتیجه افرادی که قصد خرید اتومبیل دارند مانند خرید اقساطی پژو پارس ، با بررسی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل آنی انتخاب خود را در خصوص انتخاب نوع خودرو و تعداد و مبلغ خودرو می گیرند. توجه به این موضوعات مهم به افراد کمک می کند که بتوانند انتخاب بهتری انجام دهند. کاهش مدت زمان تحویل خودرو، یکی از مهمترین انتخاب هایی است که نقش بسزایی بر روی انتخاب خریدار خواهد داشت.

از این رو فرنام خودور قادر به ارائه خدمات فروش محصولات ایران خودرو با تحویل فوری اتومبیل به خریدار، پس از دریافت پیش پرداخت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات شرایط فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو و همچنین کوتاه مدت با گروه مشاوران فرنام خودرو در ارتباط باشید.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل آنی

با توجه به استقبال فراوان از سوی دارندگان محصولات ایران خودرو، همچنان خیلی از افراد علاقه مند به خرید نقد و اقساط محصولات این کمپانی خودروسازی هستند. افرادی که دارای سطح تمکن مالی اندک برخوردار هستند، می توانند به صورت قسطی، از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند. البته باید توجه داشت که زمان تحویل اتومبیل چه مدت پس از پرداخت پیش قسط صورت می گیرد. به طور کلی برخی از عرضه کنندگان خودروهای داخلی، تلاش می کنند برای جلب رضایت مشتریان، زمان تحویل خودرو را در مدت زمان کوتاهی مشخص کنند. بدین ترتیب شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل آنی را پیش روی متقاضیان قرار می دهند.

جهت سفارش محصولات ایران خودرو به صورت اقساط می توانید با گروه فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعه از ابتدا در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی با شرایط آسان فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان تلاش می کند، سطح خدماتی که به آنان می دهد توسعه دهد و انعطاف پذیری بیشتری هنگام انعقاد قرارداد برای مخاطبان مشخص نمایند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 760
نمایش همه
علاقه مندی ها ()