فروش اقساطی پژو پارس بهترین فرصت برای خرید این خودرو محسوب می شود. پژو پارس یکی از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو است که در سال 1379 به بازار عرضه شد. طراحی و ساخت پژو پارس از روی فیس لیفتی فرانسوی پژو 405 الهام گرفته شده است. این خودرو از اتومبیل های با کیفیت ایران خودرو به حساب می آید و از نظر سطح ایمنی بسیار مقاوم است و دارای عملکرد فنی و رانندگی نسبتاً عالی برخوردار است. در واقع یکی از گزینه های خانواده های پر جمعیت محسوب می شود. با افزایش قیمت خودرو، در لیست فروش اقساطی ایران خودرو، می توانید فروش اقساطی پژو پارس را مشاهده نمائید. طراحی ظاهری فوق العاده این خودرو، موجب شده تا افراد زیادی خواستار خرید این خودرو باشند.

فرنام خودرو به دلیل تقاضای بازار، توانسته در لیست محصولات خوروهای نمایشگاه، خدمات فروش اقساطی پژو پارس با شرایط آسان را ارائه دهد. در این صورت افرادی که تمایل به خرید این نوع اتومبیل را دارند، می توانند با بهترین شرایط، اتومبیل خود را خریداری کنند.

شرح خدمات فروش اقساطی پژو پارس

در حال حاضر وضعیت خودرو در بازار ایران تغییرات قابل توجهی کرده است و شاهد افزایش روز افزون قیمت خودروهای داخلی و خارجی می باشیم. این مسئله موجب شده تا افراد تمکن مالی لازم برای خرید خودروی مورد دلخواه خود را نداشته باشند. به همین دلیل افزایش تعداد اقساط در شرایط فروش اقساطی پژو پارس و دیگر ماشین های موجود در بازار، می تواند بهترین فرصت برای خرید خودرو محسوب شود. به این ترتیب خیلی از افراد توانسته اند از این فرصت ایده آل برای خرید اتومبیل با شرایط بازپرداخت عالی استفاده نمایند. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص خرید اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان فروش فرنام خودرو تماس بگیرید.

از مشخصات فنی خودروی پژو پارس می توان به محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 5 دندۀ دستی، پیشرانۀ 4 سیلند و قدرت موتور 100 اسب بخار اشاره نمود. این خودرو همچنین دارای حجم موتور 1.8 لیتر، مصرف ترکیبی 9.1 لیتر در صد کیلومتر، گشتاور 153 نیوتن متر، شتاب صفر تا صد 11 ثانیه ای و همچنین سرعت 190 کیلومتر بر ساعت اشاره نمود. خودروی پژو پارس از نظر ویژگی های ابعاد شامل طول، عرض و ارتفاع 4498*1704*1410 میلی متر و وزن 1165 کیلوگرم است و دارای باک با حجم 70 لیتر می باشد. به طور کلی از نظر ایمنی بسیار مقاوم است و همچنان جزء یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت ایران خودرو محسوب می شود و خیلی از افراد تا کنون توانسته اند از طریق شرایط ویژه فروش اقساطی پژو پارس، این خودرو را خریداری کنند.

شرایط زمان تحویل خودرو

با توجه به مطالب کلی که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، شاهد ساده تر شدن شرایط فروش اقساطی پژو پارس و دیگر خودروهای موجود در بازار توسط برخی از مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو در سطح کشور می باشیم. در همین راستا شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی پژو پارس با تحویل آنی خودرو پس از انعقاد قرارداد فی مابین می باشیم. در این صورت اتومبیل در مدت زمان کوتاهی پس از دریافت پیش پرداخت، به خریدار تحویل داده می شود. در نتیجه افرادی که نیاز اساسی به خودرو دارند، می توانند از این فرصت عالی برای خرید اتومبیل مورد پسند خود استفاده کنند.

پیش از اقدام به خرید خودرو به روش اقساطی مانند خرید اقساطی جک ، باید توجه ویژه ای نسبت به شرایط فروش اقساطی و همچنین مدل خودرو داشته باشید. چرا که با افزایش تعداد اقساط، مقدار سود بازپرداخت افزایش می یابد که البته با افزایش روز افزون قیمت خودرو، ممکن است از نظر خیلی از افراد مقرون به صرفه باشد.

برای سفارش خرید اقساطی پژو پارس می توانید با واحد فروش فرنام خودرو تماس بگیرید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()