فروش اقساطی جک به منظور نیاز بازار و افرادی که طرفدار خودروهای جک هستند، صورت می گیرد. در عصر حاضر افزایش قیمت خودرو به دلیل بی ثبات بودن نرخ ارز و همچنین تحریم های آمریکا علیه ایران انجام می گیرد و موجب شده تا کمتر کسی قدرت خرید خودرو به صورت نقد داشته باشند. به همین دلیل شاهد  فروش اقساطی جک در داخل کشور می باشیم. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید خودروهای جک دارند، می توانند با مدیریت مالی و بررسی شرایط فروش اقساطی جک، یکی از مدل های این خودرو را با قیمت مناسب و شرایط عالی خریداری کنند. در ادامۀ متن به مشخصات فنی خودروهای جک و همچنین شرایط فروش اقساطی این خودرو، محصول شرکت کرمان موتور می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

فرنام خودرو به عنوان یکی از گروه های بزرگ در حوزۀ فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده و قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و لیست قیمت و شرایط فروش اقساطی خودروهای جک با واحد فروش فرنام خودرو تماس بگیرید.

فروش اقساطی جک با تحویل فوری خودرو

همانطور که تا کنون در سطح بازار خرید و فروش اقساط خودروهای داخلی را مشاهده کرده باشید، می دانید که زمان تحویل خودرو، نقش مهمی در انتخاب مشتری دارد. در واقع افراد تلاش می کنند که از مجموعه هایی خدمات دریافت کنند که در مدت زمان کوتاهی، اتومبیل خود را دریافت کنند. از این رو شرکت های عرضه کنندۀ خودرو به صورت اقساطی، اقدام به فروش اقساطی جک با تحویل فوری خودرو می نمایند. در واقع خریدار، پس از مدت زمان کوتاهی پس از امضاء قرارداد و ارائه پیش پرداخت می تواند اتومبیل خود را دریافت کند و الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط از پیش تعیین شده تسویه نماید.

فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش خودرو است و به منظور رفاه حال مشتریان، توانسته امکان فروش اقساطی خودروهای موجود در نمایشگاه خود را فراهم کند. جهت اطلاع از لیست خودرو و شرایط فروش اقساطی خودروهای جک می توانید با کارشناسان فروش در تماس باشید.

خودروی جک در تیپ های مختلف مونتاژ شده و به فروش می رسد. خودروی جک تیپ s5 یک شاسی بلند شهری است که دارای دیفرانسیل جلو با ظاهری بسیار زیبا می باشد. در واقع از نظر شکل ظاهری، مشابه خودروی هیوندای آی ایکس 35 طراحی شده است و پشت خودرو نیز مشابه کراس اوور های برند آئودی است. البته طراحی چراغ های عقب این خودرو مثل خودروهای آئودی است و زیبایی آن را هنگام شب بیش از پیش نمایان می سازد. با توجه به اینکه بیش از 70 درصد خودروی جک را فولاد تشکیل داده است از استحکام بالایی برخوردار است. در نتیجه خیلی از افراد علاقه مند به خرید این خودروی جک هستند. خدمات فروش اقساطی جک اس 5 می تواند بهترین فرصت برای خرید این خودرو باشد.

بررسی شرایط فروش اقساطی جک

البته شاهد فروش اقساطی جک J4 و J5 و  فروش اقساطی پژو پارس نیز در سطح بازار می باشیم. با توجه به ویژگی های ظاهری و فنی که هر کدام از خودروهای جک دارند، افراد مختلف متناسب با سلیقۀ شخصی، می توانند از شرایط فروش اقساطی بلند مدت جک، اقدام به خرید هر کدام از مدل های خودروی جک کنند.

پیش از اقدام برای خرید خودروهای جک به صورت اقساط، توصیه می کنیم به مجموعه های معتبر مراجعه کنید و مطالعۀ دقیق نسبت به مفاد درج شده در قرارداد فی مابین داشته باشید. همچنین بررسی تعداد و مبلغ اقساط و همچنین هزینۀ پیش پرداخت از جمله موارد مهمی هستند که نقش مهمی در انتخاب شما خواهد داشت.

فرنام خودرو با برخورداری از سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی، توانسته موفق به عرضۀ خدمات فروش اقساطی جک با شرایط عالی گردد.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()