فروش اقساطی تیبا یکی دیگر از راهکارهای اصلی برای خرید این خودرو محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به مشخصات کلی خودروی تیبا و روش های خرید این اتومبیل می پردازیم، پس با ما همراه باشید.

استقبال از  فروش اقساطی تیبا به دلیل یک سری ویژگی های فنی و ظاهری این خودرو است. تیبا یکی از محصولات شرکت خودروسازی سایپا است که در چند تیپ متفاوت ساخته شده و به فروش می رسانند. تیبا از آن دسته خودروهایی است که دارای موتور با قدرت 1500 سی سی یورو 4 است و توانسته جایگاه مناسبی در میان دیگر محصولات کمپانی خودروسازی سایپا و مصرف کنندگان بدست آورد.

گروه فرنام خودرو با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات پیش روی خود، قادر به ارائه خدمات فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی است. در همین راستا، محصولات شرکت های خودروسازی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن و غیره را به صورت نقد و اقساط به فروش می رسانند.

شرایط فروش اقساطی تیبا

مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو، با گذشت زمان توانسته اند تحولی در پروسۀ فروش خودرو ایجاد کنند. فروش اقساطی تیبا با شرایط تحویل فوری، افزایش تعداد اقساط خودرو و تحویل سند به نام و ارائه تسهیلات از موارد مهمی هستند که متناسب با سیستم مدیریت فروشندگان خودرو، متفاوت از یکدیگر به مشتریان پیشنهاد داده می شوند. بدین وسیله افرادی که خواستار استفاده از شرایط فروش اقساطی خودروهای تیبا هستند، پس از بررسی تمام جوانب، اتومبیل مورد نظر خود را با شرایط مناسب خریداری کنند. به دلیل به ثباتی بازار و نرخ ارز، باعث شده تا افراد بیشتر به خرید اقساطی خودرو روی آورند.

پیش از خرید خودروی تیبا، آگاهی داشتن نسبت به مشخصات فنی اتومبیل برای مشتری حائز اهمیت است. خودروی تیبا از جمله خودرهایی است که دارای 4 سیلندر خطی با حجم موتور تقریبی 1500 سی سی است. در نتیجۀ آن قادر به تولید حداکثر قدرت 87 نیوتن متر و حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر است که امکان راه اندازی سیستم سوخت رسانی انژکتوری را دارد. این موارد، تنها برخی از مشخصه های مرتبط با خودروی تیبا است که باعث گردیده تا افراد بخواهند از انعطاف پذیری شرایط فروش اقساطی تیبا، اقدام به خرید این مدل اتومبیل نمایند.

گیربکس 5 سرعته دستی، فرمان هیدرولیک، استفاده از مک فرسون برای هدایت سیستم تعلیق جلو و تورشن بیم به عنوان سیستم تعلیق عقب از مشخصه های سیستم تعلیق خودروی تیبا محسوب می شوند. البته متناسب با تیپ خودروی تیبا معمولی و آپشنال می توانند تفاوت های جزئی داشته باشند. هنگام استفاده از تسهیلات فروش اقساطی تیبا، توجه به این نکات مهم ضرورت دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید اقساطی خودروی تیبا می توانید با مشاوران فروش گروه فرنام خودرو تماس بگیرید.

انعطاف پذیری شرایط فروش اقساطی تیبا

همانطور که می دانید انعطاف پذیری شرایط فروش اقساطی 206 و فروش اقساطی تیبا و دیگر محصولات شرکت خودروسازی سایپا افزایش یافته است. به نحوی که امکان عقد قرارداد با حداقل مبلغ پیش پرداخت میسر است. علاوه بر آنکه با افزایش تعداد اقساط، می توان مبلغ اقساط را کاهش داد و بدین وسیله فرد تحت فشار مالی سنگین قرار گرفته نمی شود.

البته اکثر افراد علاوه بر این موارد، توجه ویژه به زمان تحویل خودرو دارند. مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو که زمان تحویل اتومبیل نزدیک تر است، مورد پسند مشتریان می باشد. در همین راستا شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی تیبا با تحویل فوری توسط برخی از گروه های صنعتی عرضه کنندۀ خودروهای سواری در سطح کشور می باشیم.

فرنام خودرو با بررسی دقیق بازار و نیاز مصرف کننده، توانسته  به منظور توسعۀ سطح خدماتی که به مشتریان ارائه می دهند، انعطاف پذیری بیشتری جهت فروش اقساطی خودروهای تیبا و دیگر خودروهای موجود در نمایشگاه، برای مخاطبان در نظر گیرند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 731
نمایش همه
علاقه مندی ها ()