فروش اقساطی 207 در لیست محصولات شرکت خودروسازی ایران خودور می توان مشاهده نمود. در انتهای سال 1394، پیش ثبت نام خودروی پژو 207 با مدل 95 آغاز شد. این خودرو از نظر شکل ظاهری و بدنه تقریباً مشابه خودروی پژو 206 است و از جمله خودروهای اسپرت شرکت خودروسازی ایران خودرو به حساب می آید. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید ماشین های اسپرت دارند، خرید پژو 207 را یکی از گزینه های پیش روی خود انتخاب می کنند. به دلیل نوسانات قیمت خودرو در بازار ایران، مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو، در کنار فروش نقدی، خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی را ارائه می دهند.  فروش اقساطی 207 نیز در لیست اینگونه خودروها می باشد.

جهت به دست آوردن اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ استفاده از خدمات فروش اقساطی 207، می توانید با مشاوران فروش فرنام خودرو تماس بگیرید. این مجموعه همواره آمادۀ راهنمایی شما مشتریان گرامی است، تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.

شرح شرایط آسان فروش اقساطی 207

پیش از اطلاع از شرایط خدمات فروش اقساطی 207، آگاهی داشتن از مشخصات فنی خودروی پژو 207 برای شما ضرورت دارد و ما قصد این کار را در ادامۀ مقاله داریم.

از مهمترین ویژگی و مشخصات فنی پژو 207 می توان به عملکرد محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس 4 دنده اتومات، پیشرانه 4 سیلندری TU5 و حجم موتور اشاره کرد. این خودور همچنین دارای عملکرد قابل توجهی با قدرت موتور 105 اسب بخار، گشتاور 142 نیوتن متر، شتاب 12.6 ثانیه ای با سرعت 190 کیلومتر بر ساعت می باشد که امکان مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر را دارد. از مشخصات بدنۀ پزو 207 می توان به بدنۀ هاچ بک با شاسی یکپاچه اشاره نمود و حجم باک این خودرو برابر با 50 لیتر است. به طور کلی این خودرو از نظر شکل ظاهری و همچنین عملکرد در سطح نسبتاً خوبی قرار دارد و می تواند پاسخگوی نیاز شما جوانان عزیز باشد. چرا که سبک طراحی بدنۀ این خودرو اسپرت و جوان پسند است. برای سفارش خرید اقساطی پژو 207 با واحد فروش فرنام خودرو تماس بگیرید. این مجموعه سال های متوالی است که در زمینۀ فروش اتومبیل در منطقه تهران فعالیت می کند و همواره در صدد توسعۀ کسب و کار خود می باشد و توانسته شرایط آسان فروش اقساطی پژو 207 را در لیست محصولات خود به مشتریان پیشنهاد دهد.

فروش اقساطی پژو 207 با انعطاف پذیری بالا

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هر چه شرایط فروش اقساطی ساده تر در نظر گرفته شود، افراد راحت تر می توانند اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند و رضایت مندی بیشتری خواهند داشت. در همین راستا فروش اقساطی پژو 207 با تحویل فوری به فرد کمک می کند که بتوانند اتومبیل خریداری شدۀ خود را در مدت زمان کوتاهی پس از عقد قرارداد تحویل بگیرند. در واقع با افزایش تعداد اقساط، ممکن است بیش از سه سال به طول بیانجامد که فرد بتواند از عهدۀ بازپرداخت اقساط برآید و تسویۀ کامل خودرو صورت گیرد. در نتیجه شرایط فروش اقساطی 207 تحویل آنی به فرد این اجازه داده می شود که پس از مدت زمان کوتاهی پس از انعقاد قرارداد، بتواند اتومبیل خود را تحویل بگیرد و حین پرداخت اقساط، از اتومبیل خود استفاده نماید. این مسئله بیش از پیش رضایت مندی خریدار را جلب می کند و از اهمیت فوق العاده برخوردار است.

برای خرید خودرو پژو 207 با شرایط آسان می توانید با کارشناسان مجرب فرنام خودرو در ارتباط باشید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط خدمات رسانی می کند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()