برخی از شرایط بسیار مهمی را که زمان فروش اقساطی ایران خودرو اعلام می شود و سایا خودرو برای شما این شرایط را راحت تر می سازد عبارت است از :

  1. ارائه مدارک مورد نیاز جهت خرید خودرو قسطی :

زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو  آغاز می شود شما می توانید از طریق نمایندگی های معتبری مانند سایا خودرو اقدام به خرید یکی از خودروهای ایران خودرو نمایید. دقت داشته باشید که یکی از اصلی ترین شرایط خرید خودروهای قسطی این است که مدارک مورد نیاز را تحویل نمایندگی دهید.  هر یک از مدارکی که شما برای خرید خودروهای قسطی نیاز دارید را نمایندگی و کارشناسان سایا خودرو به شما معرفی می نماید اگر یکی از این مدارک به صورت کامل ارائه داده نشود ممکن است روند خرید قسطی خودرو برای شما به راحتی صورت نپذیرد. بنابراین یکی از اصلی ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو این است که شما بتوانید مدارک مورد نیاز را به صورت صورت کامل تحویل نمایندگی دهید.در این صورت قادر خواهید بود یکی از بهترین خودروهای اقساطی خودرو را خریداری کنید.

  1. انتخاب خودروی مورد نظر :

از دیگر شرایطی که زمان فروش اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید این است که خودروی مورد نظرتان را بین خودروهای متنوع انتخاب کنید. در واقع کمپانی تولیدی ایران خودرو در هر دوره فروش اقساطی برخی از مدل های تولیدی اش را جهت فروش اقساطی معرفی می‌نماید. سایا خودرو در هر دوره یک و یا چند مدل از انواع خودروهای کمپانی که جهت فروش اقساطی گذاشته شده است را به شما معرفی می کند. هزینه‌ای که نیاز است شما برای خرید اقساطی خودروهای ایران خودرو پرداخت کنید با یکدیگر متفاوت می باشد و بهتر است که با آغاز هر دوره فروش اقساطی ایران خودرو هزینه آنها را از کارشناسان سایا خودرو بپرسید. 

  1. ارائه سه ماه گردش آخر حساب و دسته چک :

در بین انواع مدارکی که نیاز است شما برای خرید خودروهای قسطی به نمایندگی سایا خودرو ارائه دهید تحویل سه ماهه آخر گردش حساب تان یکی از اصلی ترین مدارک به شمار می رود. اگر شما در دوره ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو شرکت کرده اید باید بدانید که سایا خودرو از شما مدارک متنوعی را دریافت می کند یکی از این مدارک سه ماه آخر گردش حساب تان می باشد. با تحویل دادن این مدرک به نمایندگی ثابت می کنید که قادر خواهید بود هزینه اقساط را در هر ماه مشخص شده پرداخت نمایید. اگر به نمایندگی بداند شما نمی توانید هزینه اقساط را پرداخت کنید بدون شک از ارائه دادن خودروهای اقساطی به شما خودداری خواهد کرد. 

  1. آگاهی در مورد شرایط خرید قسطی :

شما باید به خوبی در مورد شرایط  خرید اقساطی سایپا و خرید اقساطی ایران خودرو اطلاعات تان را افزایش دهید. در واقع بهتر است بدانید که یکی از اصلی‌ترین درخواست های نمایندگی از شما این است که شرایط خرید خودرو را بشناسید و بتوانید این شرایط را مهیا کنید. نمایندگی سایا خودرو و کارشناسانی که در این نمایندگی حضور دارند برای رفاه حال مشتریان خود این شرایط را آسان تر ساخته اند.  بنابراین شما با هر یک از دوره های فروش اقساطی ایران خودرو می‌توانید شرایطی که کمپانی اعلام می‌کند را از طریق سایا خودرو دریافت نمایید.

  1. ارائه دادن نیمی از هزینه خودرو به صورت نقد :

 یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد این است که با انتخاب خودروی مورد نظر نیمی از هزینه آن را باید به کارشناسان سایا خودرو ارائه دهید. نیمی دیگر هزینه هم به صورت قسط بندی شده از شما دریافت می شود.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()