مزیت های فروش اقساطی سایپا :

 برخی از اصلی ترین مزیت هایی که موجب شده است افراد با آغاز دوره فروش خودروهای اقساطی سایپا اقدام به خرید خودرو نمایند عبارت می باشد از :

  1. انتخاب خودروهای قسطی سایپا :

هر ساله کمپانی سایپا تعدادی از خودروهای تولیدی اش را برای فروش اقساطی سایپا به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید با آغاز دوره فروش اقساطی سایپا هر یک از انواع خودروهایی که جهت فروش گذاشته شده است را خریداری کنید. کارشناسان فروش آرشا خودرو انواع خودروهای سایپا را به شما برای خرید معرفی می کنند. شما می توانید در بین انواع خودروها یکی را که با نیاز و بودجه تان مطابقت دارد را خریداری نمایید. شما می توانید هر یک از انواع خودروهای سایپا را به صورت اینترنتی از آرشا خودرو خریداری کنید. 

  1. اقساط بلند مدت با میزان کم :

از دیگر مزیت هایی که فروش اقساطی سایپا دارد  اقساط بلند مدت آن می باشد. البته که باید بدانید هر یک از نمایندگی ها میزان قسط مشخص شده ای  را از شما دریافت می کنند. آرشا خودرو به دلیل رفاه حال مشتریان خود بهترین قیمت را به آنها برای خرید اعلام می کند و تعداد اقساط زیادی را هم از آنها دریافت نمی کند. شما می توانید میزان مشخص شده ای از قسط های مشخص شده را که نمایندگی به شما اعلام می کند خریداری کنید. میزان و تعداد اقساط بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد که با آغاز دوره فروش اقساطی سایپا این میزان را به شما اعلام می کنند.

  1. اطلاع از ویژگی های خودرو :

اینکه شما با خرید اقساطی سایپا به خوبی از ویژگی های خودرو اطلاع داشته باشید بسیار مهم می باشد. شما  می توانید پیش از خرید خودروهای مورد نظر خود با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید تا آنها به خوبی در مورد ویژگی هایی که خودرو دارد شما را راهنمایی کنند. آنها به خوبی هر یک از ویژگی های فنی و ظاهری خودرو را برای شما بیان می کنند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید. آن دسته از خودروهایی که ویژگی های ظاهری بیشتری دارند و روی موتور آنها بیشتر کار شده است بدون شک قیمت بیشتری دارند. شما با آغاز دوره فروش اقساطی سایپا می توانید ابتدا به خوبی با ویژگی های خودرو آشنایی به دست آورید و سپس آنها را خریداری کنید.

  1. قیمت مناسب خودرو :

قیمت خرید خودروهایی که به صورت قسطی به فروش می رسند مناسب می باشد و همین مورد یکی از اصلی ترین دلایلی می باشد که افراد را زمان فروش اقساطی سایپا ترغیب به خرید خودرو می نماید. شما می توانید هر یک از انواع خودروهای و در نظرتان را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت از آرشا خودرو خریداری کنید و میزان اقساط را هم بر اساس توانایی مالی خود تنظیم کنید. در مورد قیمت فروش اقساطی خودرو و تعداد اقساط کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید با آغاز فروش اقساطی سایپا یکی از آنها را انتخاب نمایید.

  1. خرید اینترنتی خودروهای قسطی :

 آرشا خودرو برای رفاه حال مشتریان خود شرایط فروش اقساطی سایپا را به صورت اینترنتی فراهم کرده اند. شما می توانید هر زمانی که فروش اقساطی سایپا آغاز شد اقدام به خرید خودروی مورد نظر خود از طریق سایت آرشا خودرو نمایید تا به شما بهترین خودرو را برای خرید معرفی نمایند. شما می توانید قیمت هر یک از خودروها را به خوبی در سایت مشاهده کنید و یکی از آنها را که بودجه خرید آنها را دارید خریداری کنید. کارشناسان آرشا خودرو آغاز فروش اقساطی سایپا را از طریق اینترنت به مشتریان خود اعلام می کنند تا آنها سریعتر برای خرید اقساطی سایپا اقدام کنند.  

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()