شرایط خرید اقساطی خودرو :

 بنابراین شما اگر در مورد شرایط خرید اقساطی خودروی اطلاعات زیادی ندارید می توانید از کارشناسان سایا خودرو به عنوان نمایندگی فروش خودرو اقساطی مشورت‌های لازم را دریافت نمایید. برخی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین شرایطی که نیاز است شما با آغاز فروش اقساطی خودرو با آنها دقت داشته باشید عبارت است از : 

  1. ارائه دادن مدارک خرید قسطی خودرو :

یکی از مهمترین شرایطی که شما زمان  خرید اقساطی خودرو  باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک خود را به درستی تحویل نمایندگی دهید. سایا خودرو هر یک از مدارکی که نیاز است داشته باشید را برایتان مشخص می کند تا در کمترین زمان به دست کارشناسان برسانید. در صورتی که مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی خودرو را به زودی تحویل کارشناسان سایا خودرو دهید درخواست شما هم به زودی پیگیری می شود. بنابراین بهتر است که نسبت به ارائه دادن مدارک مورد نظر به شرکت هرچه سریعتر اقدام کنید.

  1. آگاهی در مورد نوع خودروی خریداری شده :

بسیاری از افراد شاید زمانی که قصد خریداری خودروهای قسطی را دارند در مورد نوع خودرو مورد نظرشان اطلاعات لازم را به دست نیاورده باشند. باید به خوبی بدانیم که خودروهای کمپانی های معتبر دارای مدل ها و نمونه های بسیار زیادی هستند و هر یک از مدل‌های این خودروها ویژگی‌ها و مشخصات متنوعی دارند. شما میتوانید برای خرید خرید اقساطی خودرو ها از کارشناسان سایا خودرو مشورت‌های لازم را دریافت کنید. اگر شما زمان خرید اقساطی خودرو به خوبی در مورد نوع خودرو خریداری شده اطلاعات زیادی داشته باشید بدون شک خودروی مناسبی را می توانید خریداری کنی. بنابراین پیش از خرید اقساطی خودرو مدل و ویژگی‌های خودرو را بهتر است که از طریق کارشناسان سایا خودرو بشناسید.  

  1. در صورت خرید خودروی کارکرده توجه به کیفیت :

اگر می خواهید برای خرید اقساطی خودرو به دنبال خودروهای کارکرده بروید باید به خوبی ویژگی‌های خودروهای کارکرده را بررسی کنید. برخی از خودروهای کارکرده کیفیت لازم را ندارند و بعد از مدتی به طور کلی ساختار خود را از دست می دهند. بنابراین شما باید زمانی که از سایا خودرو می خواهید خودروهای کارکرده را خریداری کنید به خوبی ویژگی‌ها و کیفیت آنها را بررسی نمایید تا بدانید خودروی خریداری شده و کارایی و کیفیت لازم را در طول سالهای متمادی از خود نشان می‌دهد. 

  1. پرداخت اقساط به صورت منظم :

یکی از دیگر شرایطی که شما باید زمان خرید اقساطی خودرو مانند خرید 405 اقساطی به آن داشته باشید این است که هر یک از اقساط مشخص شده را به صورت منظم پرداخت نمایید. کارشناسان سایا خودرو تعداد اقساط خودروی مورد نظرتان  که می خواهید خریداری کنید به شما اعلام می کنند و اینکه اقساط در چه دوره ای با چه مبلغی باید پرداخت شوند را بیان می دارند. اگر شما به این شرایط پایبند نباشید امکان دارد که بعد از مدتی ماشین از شما گرفته شود. به همین دلیل بهتر است که به خوبی این شرایط خرید اقساطی خودرو را در نظر بگیرید و اقساط خودروهای قسطی را به صورت منظم پرداخت کنید. کارشناسان سایا خودرو ودرو هر یک از اقساط شما را یادآوری می‌کنند تا در زمان مشخص شده واریز کنید.

  1. تحویل خودرو در زمان مشخص شده :

از دیگر شرایطی که مربوط به خرید اقساطی خودرو می باشد زمان تحویل خودرو است که آن را در زمان مشخص شده از نمایندگی دریافت کنید. سایا خودرو به عنوان  نمایندگی به شما اعلام می کند که خودروی خریداری شده در چه دوره زمانی به دستتان می رسد. سایا خودرو شرایط خرید اقساطی خودرو را برای شما آسان تر کرده است.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 21 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 21076
نمایش همه
علاقه مندی ها ()