فروش اقساطی کوئیک یکی از روش های خرید این خودرو محسوب می شود. فروش کوییک دنده ای در اواخر سال 1395 توسط دولت دوازدهم صورت گرفت. خودروی کوئیک از محصولات شرکت خودروسازی سایپا محسوب می شود. از نظر کارشناسان، این نوع خودرو، از جمله ماشین های آپشن دار تولید ایران به حساب می آید و از نظر شکل ظاهری همانند خودروی پژو 206 ایران خودرو می باشد. از این رو عرضه کنندگان خودرو، در لیست محصولات مجموعۀ خود، خدمات فروش اقساطی کوئیک، نیز ارائه می دهند. در ادامۀ مقاله اشاره ای به مشخصات فنی خودروی کوئیک و همچنین شرایط فروش اقساطی کوئیک می پردازیم.

فرنام خودرو با تلاش فراوان توانسته در حوزۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی فعالیت داشته باشد. این مجموعه بر اساس نیاز بازار، خودروهای نمایشگاه خود را تکمیل می کند. با توجه به بی ثبات بودن بازار، این مجموعه تلاش نموده بر حسب توان مالی مشتریان، شرایط فروش اقساطی خودرو را با انعطاف پذیری بیشتری به آنان پیشنهاد دهد.

تسهیل شرایط فروش اقساطی کوئیک

با توجه به سیاست کاری که مجموعه های مختلف عرضۀ خودرو در پروسۀ کاری خود دارند. توانسته اند شرایط آسان تری را برای فروش اقساطی خودرو به مشتریان پیشنهاد دهند، که در نتیجۀ آن راحت تر بتوانند در این نابسامانی بازار خودرو، اتومبیل مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

افزایش تعداد اقساط، کاهش مبلغ اقساط و همچنین دریافت حداقل مبلغ پیش پرداخت برخی از ویژگی های قابل توجهی است که در رابطه با انعطاف پذیری شرایط فروش اقساطی کوئیک و دیگر خودروهای داخلی و خارجی می توان به آن اشاره نمود.

خودروی کوئیک به صورت 5 دنده دستی با پیشرانه 4 سیلندر و حجم موتور 1.5 لیتر است. این خودرو دارای 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور است که امکان شتاب صفر تا صد 13 ثانیه ای با سرعت 160 کیلوتر بر ساعت را با مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر میسر می سازد. از نظر مشخصات فنی بدنه نیز می توان به بدنۀ هاچ بک کوچک، شاسی یکپارچه و مخزن بنزین با باک 41 لیتر اشاره نمود. این خودرو از نظر طراحی کابین و امکانات در سطح قابل قبول است و از نظر مشتریان دارای عملکرد فنی عالی است. از نظر نقاط قوت این خودرو می توان به هزینه نگهداری پایین آن اشاره نمود.

فرنام خودرو یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش نقد و اقساطی خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و به منظور توسعۀ کسب و کار مجموعۀ خود، وب سایت رسمی فرنام خودرو را راه اندازی نموده و توانسته امکان دسترسی مشتریان را به واحد فروش مجموعه تسهیل نماید.

با توجه به استقبال فراوانی که از این خودرو در سطح بازار شده است، خیلی از افراد خواستار استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودروی کوئیک هستند. این خودرو به دلیل ویژگی های ظاهری و فنی قوی، طرفداران زیادی دارد و  به همین دلیل در لیست محصولات فروش اقساطی خودروهای سواری و اسپرت، می توان خودروهای کوئیک را مشاهده نمود.

امروزه شاهد فروش اقساطی کوئیک با تحویل آنی خودرو هستیم. به عبارتی خریدار از همان ابتدا، که پیش قسط را پرداخت می کند، خودرو را به مشتریان تحویل می دهند. در این صورت فرد حین پرداخت اقساط، می تواند از خودروی خود نیز استفاده کند. خیلی از افراد بیشتر خواستار استفاده از خدمات فروش اقساطی مانند خدمات فروش اقساطی گروه بهمن با تحویل فوری خودرو می باشند چون بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فرنام خودرو یکی از فروشگاه های با سابقه در عرصۀ فروش خودروهای سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن و همچنین خوردوهای خارجی می باشند. در این صورت افراد راحت تر می توانند خودروی مورد نظر را با شرایط بهتری خریداری کنند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 721
نمایش همه
علاقه مندی ها ()