فروش اقساطی خودرو یکی از راهکارهای عالی برای خرید اتومبیل محسوب می شود. به طور کلی فروش خودرو به روش های نقد و اقساط صورت می گیرد و افراد مختلف، بر حسب توان مالی و سلیقۀ شخصی می توانند مناسب ترین روش را برای خرید اتومبیل انتخاب کنند که تحت فشار مالی قرار نگیرند. همانطور که می دانید در حال حاضر تنوع شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی بسیار هستند که سالانه انواع خودرو سواری و شاسی بلند را تولید نموده و روانۀ بازار می کنند. به همین دلیل شاهد فروش اقساطی خودرو با قیمت های متفاوت هستیم، که علت بروز این مشکل، ناشی از تحریم های حاکم بر جامعه و وضعیت اقتصادی نامناسب بوجود آمده می باشد. به همین دلیل خیلی از افراد تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودرو، قادر به خرید اتومبیل مورد دلخواه خود خواهند بود.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ و با سابقه در عرصۀ تأمین و فروش خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط می باشد. افرادی که قصد خرید خودرو با شرایط اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت دارند، می توانند با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید و اطلاعات لازم را کسب نمائید.

شرح شرایط فروش اقساطی خودرو

همانطور که تا کنون در سطح کشور مشاهده کرده اید، فروش اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید اقساطی خودرو دارند، می توانند با بررسی عوامل مهمی چون قیمت خودرو، شرایط پرداخت اقساط و زمان تحویل اتومبیل، اتومبیل مورد نظر را خریداری کنند. در حال حاضر رقابت میان شرکت های عرضه کنندۀ ماشین چون نمایشگاه های فروش خودرو، بسیار است و مجموعه های متعددی در این حوزه، فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده اند. البته باید توجه داشته باشید که گرفتار شرکت های کلاهبردار نشوید و با مراجعه به شرکت های معتبر، اقدام به خرید ماشین نمائید.

فرنام خودرو یکی از مجموعه های با سابقه در زمینۀ فروش نقد و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را با کادر فروش مجرب آغاز نموده است. این مجموعه همواره آمادۀ ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به مشتریان می باشند، تا بدین وسیله به صورت توافقی بهترین شرایط فروش اقساطی خورو را به آنان پیشنهاد دهند.

افرادی که از توان مالی متوسط برخوردار هستند، به کمک شرایط فروش اقساطی بلند مدت خودرو، قادر به تهیۀ ماشین خواهند بود. چرا که با بررسی وضعیت مالی خود، می تواند بهترین گزینه را برای خرید اتومبیل انتخاب نمایند، که از نظر مالی تحت فشار قرار گرفته نشوند. با توجه به وجود آشفتگی های حاکم در جامعه، تعداد افراد کمتری می توانند از عهدۀ خرید اتومبیل، حتی به واسطۀ شرایط اقساطی برآیند. بنابراین افراد تلاش می کنند، برای تحقق دادن به آرزوی خود، بتوانند با مدیریت بر هزینه های مصرفی، نیاز خود را محقق سازند.

سال های اخیر سیستم فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری مانند فروش اقساطی کوئیک ، باعث شده تا افراد بیشتری تمایل به استفاده از این شرایط داشته باشند، تا اتومبیل مورد نظر خود را با قیمت و شرایط مناسب خریداری کنند. چرا که فرد از همان ابتدا، با پرداخت حداقل پیش قسط، می تواند اتومبیل خود را دریافت کند و الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط تعیین شده، پرداخت کنند.

نکات متعددی در رابطه با مقوله خرید اقساطی خودرو مطرح است، که در این مقاله به برخی از آنها اشاره نمودیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشورت کردن با افراد مجرب در این حوزه، بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.

فرنام خودرو مجهز به کادر مشاوران فروش مجرب است، که می توانند شما را پیش از خرید اتومبیل با شرایط اقساطی راهنمایی کنند و پس از بررسی تمامی جوانب، بهترین گزینه را برای خرید اتومبیل انتخاب نمائید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()