فروش اقساطی خودرو ، روشی ایده آل برای خرید اتومبیل محسوب می شود و خیلی از افراد توانسته اند به واسطۀ این راهکار، اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند. چرا که در این روش، افراد کمتر تحت فشار مالی قرار می گیرند. به طور کلی شرایط فروش اقساطی خودرو توسط خیلی از کمپانی های عرضه کنندۀ خودرو، دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و انعطاف پذیری بیشتری مشهود است. در نتیجه افرادی که دارای کمترین مبلغ نقد هستند، می توانند با پرداخت حداقل مبلغ پیش پرداخت، یکی از انواع خودرو موجود در نمایشگاه خودرو را انتخاب نموده و با استفاده از شرایط  فروش اقساطی خودرو  ، اتومبیل را خریداری نموده و تحویل بگیرید.

فرنام خودرو با داشتن سابقۀ فعالیت چندین ساله، انعطاف پذیری بالایی نسبت به انتخاب شرایط فروش اقساطی خودرو برای مشتریان در نظر می گیرد، که در ادامۀ مقاله بیشتر به این موضوع می پردازیم.

فروش اقساطی خودرو با تحول فوری

در این صورت شرکت عرضه کنندۀ خودرو، پس از عقد قرارداد و دریافت پیش پرداخت، در مدت زمان کوتاهی، خودرو را تحویل خریدار می دهد. همچنین سند بنام تحویل مشتری داده و امکان تعویض خودرو را پیش روی انتخاب مشتریان قرار می دهند. در واقع تعداد مجموعه های اندکی، چنین خدماتی را ارائه می دهند. فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و گروه بهمن، تویوتا، مزدا، فولکس واگن و ... را می توان در سطوح مختلف جامعه مشاهده نمود. به عبارتی کلیۀ گروه های عرضه کنندۀ خودرو، بر حسب سرمایه گذاری که انجام داده اند، قادر به فروش اقساطی محصولات خودروسازی داخلی و خارجی می باشند.

به طور جامع در نظر گرفتن شرایط آسان و تحویل خودرو در لحظه، مهمترین مشخصه هایی است که برخی از مجموعه های معتبر چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. در این صورت افرادی که نیاز فوری به اتومبیل دارند، می توانند با مراجعه به چنین نمایشگاه های خودرویی، اتومبیل مورد پسند خود را در مدت زمان کوتاهی انتخاب نموده و به صورت اقساطی سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی، اتومبیل خود را دریافت کنند. اهمیت دادن به این موضوعات و سهل نمودن شرایط فروش اقساطی خودرو، باعث جذب افراد بیشتری می شود.

مجموعۀ فرنام خودرو نیز در همین راستا، توانسته شرایط ایده آلی را برای فروش اقساطی خودروهای خارجی و داخلی در نظر گرفته و پیش روی مشتریان قرار دهد. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط از مهمترین خدماتی است که توسط این مجموعه به مشتریان پیشنهاد داده می شود. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش فرمان خودرو تماس بگیرید.

مزایای خرید اقساطی خودرو

به طور کلی خرید کالا به صورت اقساط، به فرد اجازه می دهد که بدون اینکه تحت فشار مالی سنگین قرار بگیرند، بتوانند مبلغ کلی کالا را تسویه نمایند. علاوه بر آنکه حین پرداخت اقساط، امکان استفاده از کالا را نیز دارند. در رابطه با شرایط فروش اقساطی خودرو مانند فروش اقساطی سایپا نیز این موارد مهم، قابل مشاهده است و خیلی از افراد به همین دلایل خواستار خرید اقساطی خودرو هستند.

سالهای اخیر با افزایش قیمت خودرو، عموم افراد که از سطح توان مالی متوسط برخوردار هستند، نیز نمی توانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط کوتاه مدت خودرو برایند. به همین دلیل فروش اقساطی بلند مدت خودرو، می تواند یک گام افراد را به اهدافشان نزدیک کند. چرا که با افزایش تعداد اقساط، مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و بدین وسیله راحت تر می توانند از عهدۀ خرید اتومبیل برایند.

در همین راستا فرنام خودرو، توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی به روش نقد و اقساط آغاز نموده و همچنان ادامه دهد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
7 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()