فروش اقساطی خودرو، جزء شرایط ایده آل برای خرید اتومبیل های داخلی و خارجی محسوب می شود. بیش از گذشته شاهد نوسانات بازار و بی ثبات بودن نرخ ارز در داخل بازار می باشیم. در نتیجه باعث بی ثبات شدن قیمت ماشین در سطح بازار خودرو شده است. به همین دلیل تعداد افراد کمتری می توانند موفق به خرید خودرو به صورت نقد شوند. در همین راستا، ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو  ، می تواند شرایط خرید را راحت تر نموده و افرادی که از تمکن مالی متوسط برخوردار هستند، با سیستم مدیریت مالی، موفق به خرید اتومبیل شوند. توجه داشته باشید، یک سری نکات مهم وجود دارد که هنگام خرید اقساطی خودرو باید مد نظر داشته باشید.

فرنام خودرو برای چندین سال متوالی، توانسته در حوزۀ فروش اتومبیل به روش نقد و اقساط در تهران فعالیت مجموعۀ خود تأسیس کند. همچنین با استخدام کادر مشاوران متخصص، همواره تلاش دارد، بهترین و ساده ترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به مشتریان پیشنهاد دهند.

بررسی شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی

ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و کرمان موتور برخی از شرکت های خودروسازی داخلی هستند که سالانه طی چند نوبت، محصولات خود را به صورت فروش اقساطی به فروش می رسانند ولی به دلیل محدودیت در انتخاب تعداد نفرات، عموم مردم نمی توانند به طور مستقیم به واسطۀ شرکت، موفق به خرید اقساطی اتومبیل شوند.

در حالت کلی فروش اقساطی خودرو به روش اقساط کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. به همین جهت، علاقه مندان به خرید اتومبیل تلاش می کنند با بررسی تمام جوانب و سیستم مدیریت مالی جامع، سپس انتخاب خود را برای خرید اقساطی خودروی مورد دلخواه خود داشته باشند. ماشین یکی از مهمترین وسایل نقلیه ای است که خیلی از افراد می توانند به صورت شخصی این وسیله را تهیه نموده و بدین وسیله خیلی از فعالیت های روزمرۀ خود را به واسطۀ این وسیله میسر سازند.

فرنام خودرو با بررسی نیاز بازار، توانسته شرایط آسان فروش اقساطی خودرو را برای محصولات خودروسازی داخلی و خارجی در نظر گیرد.

به همین جهت، خیلی از افرادی که قادر به خرید اتومبیل به صورت نقد نمی باشند، تنها به واسطۀ شرایط اقساطی خودرو، می توانند اتومبیل خود را تأمین کنند. با توجه به اینکه تعداد مجموعه هایی که در حوزۀ فروش خودرو فعالیت می کنند، بسیار زیاد هستند. یافتن شرکت و مجموعه ای که با شرایط بهتری، خدمات فروش اقساطی خودرو را به مشتریان ارائه می دهند، کمی دشوار است و نیاز به بررسی بیشتری دارد. توجه به سابقۀ فعالیت مجموعه و مفاد شرایط قرارداد نامه فروش اقساطی خودرو، از مهمترین مواردی هستند که پیش از خرید اتومبیل باید مد نظر قرار گرفته شوند چون همچنان افراد کلاهبردار در این حوزه نیز فعالیت می کنند و باعث ایجاد بی اعتمادی در این عرصه شده اند.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

انعطاف پذیر داشتن برای افزایش تعداد اقساط، پرداخت حداقل مبلغ به عنوان پیش پرداخت و تحویل فوری اتومبیل از مهمترین مواردی هستند که می توانند گزینۀ انتخاب شما محسوب شوند. چرا که هر کدام از این موارد، یک گام شما را به آرزویتان نزدیک تر می کند. در همین راستا، مشورت کردن با کادر فروش، به شما کمک می کند که اطلاعات بیشتری در خصوص مفاد شرایط قرارداد فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی مانند فروش اقساطی کرمان موتور کسب نمائید. در این صورت راحت تر می توانید اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنید.

فرنام خودرو چندین سال است که در عرصۀ واردات و تأمین انواع خودروی داخلی و خارجی در تهران شروع به فعالیت کرده است و با گذشت زمان، همواره در تلاش بوده تا بتواند شرایط ساده تری را برای فروش اقساطی خودروهای نمایشگاه به مشتریان پیشنهاد دهند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()