لاستیک میشلن از برندهای فرانسوی محسوب می شود. شرکت میشلن در طول فعالیت کاری خود، توانسته انواع تایر هواپیما، اتومبیل سواری، تجهیزات سنگین، موتور سیکلت، دوچرخه و غیره را در مدل های مختلف تولید نموده و در دسترس خرید قرار دهد. گروه تولیدی لاستیک های میشلن، توانسته تنها در سال 2012 بیش از 166 میلیون لاستیک را در چند کارخانۀ معروف در هجده کشور تولید نموده و به بازار جهانی عرضه کند. این کمپانی توانست با گذشت زمان بر تنوع محصولات لاستیک میشلن بیفزاید و از فناوری پیشرفته در ساخت انواع لاستیک میشلن استفاده نمایند.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ واردات لاستیک های خارجی چون تایر میشلن فرانسوی در تهران است، که توانسته اند بخش عظیمی از نیاز بازار را تأمین کنند. رانندگان خودروهای سواری، شاسی بلند، می توانند جهت تأمین لاستیک های اتومبیل خود به این فروشگاه معتبر مراجعه کنند.

عوامل مهم در انتخاب و خرید لاستیک میشلن

در ابتدای مقاله به معرفی برند میشلن پرداختیم و در ادامه نیز به موضوع مهم انتخاب و خرید لاستیک میشلن اشاره می کنیم. بدین وسیله افرادی که علاقه مند به خرید تایر میشلن هستند، بتوانند با بررسی بهتری تایر مورد نیاز خودرو را خریداری کنند. به طور کلی یک سری مشخصات فنی بر روی تایر درج می شود که مالکین خودرو، با بررسی آنها، انتخاب لاستیک را انجام می دهند. در نظر گرفتن مشخصات فنی که شامل بدنه و موتور اتومبیل می شود، برای خرید لاستیک مد نظر گرفته می شوند.

ابعاد تایر و رینگ، نوع ساختار تشکیل دهندۀ تایر، میزان عرض مقطع لاستیک، شاخص بار، شاخص سرعت بر حسب کیلومتر بر ساعت، نوع مشخصه استاندارد، مشخصه میزان تحمل حرارت و چسبندگی تایر به سطح جاده، شرایط آب و هوایی، تاریخ تولید، ارتفاع آج سطح تایر، طرح گل و برجستگی لاستیک و ... برخی از مهمترین مشخصات مهم مرتبط با ساخت تایر هستند که در انتخاب و خرید لاستیک با هر نوع برند و مدل حائز اهمیت است. فروش لاستیک میشلن نیز بر اساس همین مشخصات حکاکی شده بر روی تایر، در دسته بندی های مختلف عرضه می شوند.

افرادی که قصد خرید تایر با دوام و کیفیت عالی دارند، راحت تر از قبل می توانند لاستیک های اتومبیل سواری و شاسی بلند مورد نظر خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری کنند. برای خرید لاستیک سواری میشلن، می توانید به فروشگاه های معتبر پخش لاستیک خودرو مراجعه کنید که دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت باشند و بتوانند محصول مورد نظر را به صورت تضمین شده و همراه با گارانتی به فروش به فروش برسانند. در صورت تمایل به سفارش اینترنتی لاستیک میشلن، می توانید نگاهی به فروشگاه تایر ایرانیان داشته باشید. این مجموعه به منظور توسعۀ کسب و کار خود، توانسته اند امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم سازند.

قیمت انواع لاستیک میشلن

قیمت خرید لاستیک لاسا و لاستیک میشلن به مشخصات حکاکی شده بر روی تایر و سطح کیفیت آن بستگی دارد. چرا که طراحی تایر به نحوی است که باید تحمل وزن اتوبیل را داشته باشد. علاوه بر آنکه چسبندگی لازم میان تایر و سطح جاده در شرایط آب و هوایی مختلف حفظ گردد. این مسئله به تنهایی عامل مهمی در انتخاب و قیمت تایر میشلن محسوب می شوند. طول عمر مفید تایر حداکثر به مدت 5، 6 سال پس از تاریخ تولید لاستیک محسوب می شود. در نتیجه هنگامی که قصد سفارش اینترنتی و یا حضوری لاستیک خودرو را دارید، نسبت به این نکته توجه داشته باشید و پس از بررسی دقیق، خرید لاستیک میشلن با قیمت ارزان و مناسب را انجام دهید.

جهت مشاهدۀ قیمت انواع لاستیک میشلن خودروی سواری می توانید وب سایت فروشگاه تایر ایرانیان را مشاهده نمائید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()