نکاتی در مورد خریداری لاستیک رودستون :

البته که شما زمان خریداری لاستیک رودستون باید به خوبی در مورد ویژگی های لاستیک اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بتوانید بهترین لاستیک ها را از فروشگاه چرخ و یدک خریداری کنید. برخی از این نکات که شما باید به خوبی زمان خریداری  لاستیک رودستون به آنها دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. تاریخ تولید :

شاید باورتان نشود ولی باید بدانید که لاستیک ها هم مانند بسیاری از فرآورده ها دارای تاریخ تولید و انقضاء می باشند. شما زمان خرید لاستیک رودستون از فروشگاه چرخ و یدک باید به خوبی تاریخ تولید چرخ ها را مورد بررسی قرار دهید. پیدا کردن تاریخ تولید که روی لاستیک ها زده می شود بسیار آسان است. شما می توانید این عدد 4 رقمی را روی لاستیک به خوبی مشاهده کنید تا بر اساس تاریخ انقضاء که لاستیک دارد آن را خریداری کنید. شما باید به خوبی بدانید که لاستیک رودستون را 4 سال بعد از تولید دیگر نمی توانید استفاده کنید. اگر لاستیک ها تاریخ تولیدشان گذشته باشد و شما آنها را خریداری کنید ممکن است بترکند.  

  1. فشار باد :

از دیگر نکاتی که زمان خریداری لاستیک رودستون باید به آن دقت داشته باشید فشار باد می باشد. در صورتی که شما می خواهید به مسافرت بروید باید به خوبی فشار باد لاستیک ها را تنظیم کنید. زمانی که لاستیک ها باد داشته باشند به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار می کنند. بنابراین باید به خوبی باد لاستیک ها را بررسی کنید و سپس آنها را از فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمایید.

  1. بار مجاز :

شاخص وزن لاستیک ها را باید به خوبی بررسی کنید و بدانید بار مجاز وارد شده روی آنها تا چه اندازه ای می باشد. زمانی که بار وارد شده روی لاستیک ها بیش از حد مجاز باشد ممکن است که بترکد. بنابراین زمان خرید لاستیک رودستون باید به خوبی بار مجاز روی آنها را بررسی کنید. در صورتی که اطلاعاتی در مورد بار مجاز لاستیک ها ندارید بهتر است با فروشندگان چرخ و یدک مشورت کنید.

  1. قیمت :

قیمت لاستیک رودستون به نسبت کیفیت بسیار عالی که دارد مناسب تر از دیگر لاستیک ها می باشد. شما می توانید با بهترین قیمت لاستیک رودستون را از فروشگاه چرخ و یدک خریداری کنید. خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید تا در کمترین زمان سفارش به دست شما برسد.

  1. سرعت مجاز :

سرعتی که هر یک از لاستیک ها دارند با یکدیگر متفاوت می باشد و شما باید به خوبی سرعت مجاز هر یکی از انواع لاستیک رودستون را که می خواهید از فروشگاه چرخ و یدک خریداری کنید را مورد بررسی قرار دهید. برخی از انواع لاستیک ها سرعت مجاز زیادی دارند و برخی از آنها هم دارای بار مجاز زیادی نیستند. شما می توانید بر اساس نوع ماشین خود یکی از آنها را از فروشگاه چرخ و یدک خریداری کنید.

  1. اندازه لاستیک های رودستون :

اندازه لاستیک رودستون را زمان خرید لاستیک باید به خوبی در نظر داشته باشید. شما باید به خوبی نوع لاستیک را برای خرید هر یک از لاستیک های رودستون در نظر داشته باشید و سپس از فروشگاه چرخ و یدک آنها را خریداری کنید.

  1. مقاومت حرارتی :

از دیگر نکاتی که زمان خریداری لاستیک رودستون باید به آن دقت داشته باشید مقاومت حرارتی لاستیک ها می باشد.  شما می توانید در مورد مقاومت حرارتی هر یک از لاستیک ها با مشاوران چرخ و یدک مشورت کنید تا بهترین لاستیک را برای خرید به شما معرفی نمایند.

  1. چسبندگی :

زمانی که لاستیک ها چسبندگی داشته باشند بسیار مهم است، چرا که در هر شرایطی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. لاستیک رودستون در هر نوع و اندازه ای چسبندگی زیادی دارد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()