انواع لاستیک ها :

 زمان نصب هر یک از تایرها اگر اطلاعاتی در مورد نوع آن و نحوه نصب تایر ندارید بهتر است با کارشناسان چرخ و یدک مشورت کنید. شما می توانید زمان خریداری انواع لاستیک ها بر اساس نوع تایر و قیمت آن یکی از آنها را تهیه کنید. برخی از انواع لاستیک ها که فروشگاه چرخ و یدک به مشتریان خود ارائه می دهد و شما می توانید آنها را خریداری نمایید عبارت است از :

  1. تیوب دار :

سال های زیادی است که لاستیک های تیوب دار در ایران رایج می باشند و افراد زیادی این تایرها را خریداری می کنند. از آنجایی که روز به روز نوع تایرها پیشرفت کرده است دیگر افراد شاید این تایرها را خریداری نکنند. هوا میان رینگ و تایر حبس می شود و همین امر درصد پنجری های ساده را هم تا حد زیادی کاهش می دهد. بنابراین بسیاری از افراد در بین انواع لاستیک هایی که چرخ و یدک ارائه می دهد این تایرها را خریدار یمی کنند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که تایرهای تیوب دار به سه دسته تقسیم بندی می شوند و هر یک از آنها  کاربرد و کارایی متنوعی دارند.

2 تایر رادیال :

در حال حاضر یکی از بهترین لاستیک هایی که در بازار تولید می شود و افراد زیادی آن را خریداری می کنند نوع رادیال می باشد. در این نوع از تایرها تسمه های فولادی به کار رفته است و در لایه های زیرین آن هم پوشش لاستیک وجود دارد. تایرهایی که رادیال هستند در مقایسه با بسیاری از تایرهای دیگر طول عمر بیشتری دارند و بازده خودرو را به خوبی افزایش می دهند. شما می توانید در مسیرهای ناهموار از این نوع تایرها استفاده کنید و در سرعت های پایین قادر خواهید بود که از تایرها نهایت استفاده را داشته باشید.  انواع لاستیک رادیال را فروشگاه چرخ و یدک با بهترین قیمت به شما ارائه می دهد.

  1. تایر بایاس مورب :

در این نوع از تایرها تسمه های فولادی با کیفیتی به کار رفته است که زاویه ساختار آنها از 30 تا 40 درجه می باشد. شما از این لاستیک ها می توانید در آن نوع از جاده هایی که ناهمواری زیادی دارند استفاده کنید. در واقع شما باید به خوبی بدانید که انعطاف پذیری این لاستیک ها بسیار عالی و بی نظیر می باشد و شما می توانید به بهترین نحو ممکن از آنها نهایت استفاده را در جاده ها داشته باشید..

  1. تایر ران فلت :

 این نوع از لاستیک ها را چرخ و یدک به دو صورت تحویل مشتریان خود می دهد. یکی از تایرها خود حمایتگر می باشد و دیگری حلقه خود حمایتگر است. در این چند سال اخیر از این تایرها استفاده بسیار زیادی می شود چرا که مزیت های زیادی را از آن دریافت کرده اند. شما می توانید با بهترین قیمت انواع تایر ران فلت را از چرخ و یدک خریداری کنید. اینکه شما می توانید با استفاده از این لاستیک در صورت پنچری مدت زمان کمی خودتان را به تعمیرگاه برسانید یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد. فروش لاستیک رودستون توسط این مجموعه انجام می گیرد.

  1. آفرود :

هر یک از ماشین های شاسی بلند بهترین لاستیک که می توانند روی ماشین خود نصب نمایند تایرهای آفرود می باشد. انعطاف پذیری این تایرها در برابر بسیاری از تایرهای دیگر بیشتر است. البته که شما باید بدانید این لاستیک ها را روی هر یک از ماشین ها نمی توانید نصب کنید و تنها روی آن دسته از ماشین هایی که شاسی بلند هستند قادر خواهید بود که آنها را نصب نمایید. هزینه ای که چرخ و یدک برای خریداری این ماشین ها از شما دریافت می کند بسیار مناسب می باشد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()