ویژگی های بهترین لاستیک ها :

با خرید لاستیک از فروشگاه چرخ و یدک خیالتان راحت خواهد بود که از نمایندگی چرخ ها را خریداری کرده اید. چرخ و یدک بهترین و با کیفیت ترین لاستیک ها را به شما برای خرید ارائه می دهد. برخی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی هایی که بهترین لاستیک  ها دارند و شما باید زمان خریداری چرخ ها با این ویژگی ها آشنا باشید عبارت است از :

  1. طرح آج لاستیک ها :

طرح هر یک از آج هایی که تایرها دارند علاوه بر زیبایی شان ویژگی ها و کاربردهای خاصی از خود نشان می دهند. شما باید به خوبی بدانید آج لاستیک ها باید به خوبی مقاومت داشته باشند و در هر جاده ای بهترین کیفیت را از خود نشان دهند. شما زمان خریداری هر یک از تایرها از چرخ و یدک باید به خوبی آج آنها را از هر نظر بررسی کنید تا در مورد کیفیت و کاربرد آنها اطمینان خاطر داشته باشید. برخی از آنها که کیفیت خوبی ندارند را شما بهتر است که خریداری نکنید تا بتوانید نوع بهتر آنها را از چرخ و یدک تهیه نمایید.

  1. عمر آج لاستیک ها :

عمر آج هر یک از لاستیک ها هم نشان دهنده کیفیت و بازدهی آنها می باشد. شما باید به خوبی عمر آنها را از نظر متریال ایی که برای تولیدیشان به کار رفته است مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را تهیه کنید. کارشناسان فروش چرخ و یدک به عمر آج لاستیک ها اهمیت زیادی می دهند و زمان خرید هم این مسئله را به خوبی برای شما مشخص می کنند.

  1. تاریخ تولید لاستیک ها :

از دیگر ویژگی هایی که بهترین لاستیک ها دارند و شما زمان خرید تایرها از چرخ و یدک باید به آنها دقت داشته باشید این است که تاریخ تولیدشان به روز می باشد. از آنجایی که انواع تایرهای چرخ و یدک برای فروش در مدت زمان کمی به دست مشتریان می رسد باید بدانید تاریخ تولید تایرها مدت زمانشان بسیار کم است.

  1. بار مجاز لاستیک ها :

بار مجاز لاستیک ها به نوع آنها بستگی دارد. بنابراین شما زمانی که می خواهید هر یک از تایرها را از چرخ و یدک خریداری کنید باید به خوبی بار مجاز آنها را از هر نظر بررسی کنید. برخی از لاستیک ها بار زیادی را می توانند تحمل کنند و برخی از آنها هم بار زیادی را قادر به تحمل نیستند. بنابراین شما زمان خرید هر لاستیک باید به خوبی نوع ماشین خود را در نظر داشته باشید و سپس بر اساس نوع ماشین یکی از تایرها را خریداری کنید.

  1. کیفیت لاستیک ها :

کیفیتی که هر یک از لاستیک ها از خود نشان می دهند نشان دهنده ویژگی بی نظیر آنها می باشد. بنابراین شما زمان خریداری هر یک از انواع تایرها بهتر است کیفیتی که دارند را بررسی کنید. چرخ و یدک کالای بی کیفیت به دست مشتریان خود نمی دهد و شما هم می توانید از این مسئله مطمئن شوید و سپس تایرها را خریداری کنید. خرید لاستیک کومهو را ارزان انجام دهید. 

  1. برند معتبر لاستیک ها :

برند تولیدی هر یک از تایرها با دیگری متفاوت است و شما می توانید بهترین برند لاستیک را از چرخ و یدک خریداری کنید. شما در صورتی که بهترین برند تایر را خریداری کنید می توانید تا سال ها آن را مورد استفاده قرار دهید.

  1. سرعت لاستیک ها :

سرعتی که هر یک از لاستیک ها دارند بر اساس نوع ماشینی می باشد که شما می خواهید تایر را روی آن نصب کنید. هر یک از سرعت های مجاز تایر را فروشندگان چرخ و یدک به شما ارائه می دهند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 494
نمایش همه
علاقه مندی ها ()