شرایط فروش اقساطی ایران خودرو :

ایران خودرو به عنوان یکی از کمپانی های برتر تولید خودرو در ایران شناخته می شود که از بهترین متریال ها برای تولیدی خودروها استفاده می کند. شما زمانی که فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود می توانید بر اساس هزینه ای که دارید یکی از انواع خودروها را خریداری کنید. برای خرید هر یک از خودروها بهتر است که با کارشناسان آرشا خودرو مشورت کنید تا آنها به خوبی شما را برای خرید خودرو راهنمایی کنند. برخی از مهمترین و اصلی ترین نکات و شرایطی را که کارشناسان برای خرید اقساطی ایران خودرو به شما اعلام می کنند و اهمیت بسیار زیادی دارد عبارت می باشد از :

  1. آماده سازی مدارک برای خرید خودرو :

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید این است که مدارک خود را به درستی آماده سازی نمایید. اینکه شما بتوانید مدارک تان را بر اساس درخواست نمایندگی در کمترین زمان آماده سازید بسیار مهم می باشد. از این طریق کارشناسان به خوبی می توانند درخواست شما را پیگیری کنند و در کمترین زمان ماشین درخواستی تان ار تحویل تان دهند. بنابراین زمانی که دوره فروش اقساطی ایران خودرو آغاز می شود شما باید مدارک را به درستی آماده سازید و تحویل دهید. 

  1. دادن چک :

شما هزینه خرید ماشن را باید در صورت خرید قسطی در چک معتبری بنویسید و تحویل نمایندگی دهید. اینکه دسته چک شما معتبر باشد برای نمایندگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و شما خودتان هم نسبت به این مسئله باید اطمینان داشته باشید. دسته چک مشا باید بر اساس استانداردهای بانک معتبر شناخته شود و سپس برای خرید اقساطی ایران خودرو مبلغ کل آن خودرو را به صورت چک تحویل نمایندگی دهید.

  1. وضعیت حساب بانکی :

از دیگر شرایطی که با آغاز دوره فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان اعلام می شود این است که گردش سه ماه آخر حساب خود را تحویل دهند. این گردش حساب باید نشان دهنده این مسئله باشد که فرد خریدار می تواند اقساط ماشین را پرداخت نمایند. کارشناسان آرشا خودرو از شما درخواست گردش حساب تان را می کنند تا با خیالی آسوده ماشین را تحویل شما دهند. در واقع برخی از ماشین ها هزینه اقساط شان زیاد می باشد و به همین دلیل تا زمانی که گردش حساب شما مورد بررسی قرار نگیرد ماشین تحویلتان داده نمی شود.

  1. آگاهی در مورد نوع خودرو :

از دیگر شرایطی که شما زمان خرید اقساطی ایران خودرو باید به آن دقت داشته باشید این است که در مورد نوع خودروی مورد نظر خود اطلاعات ویژه ای داشته باشید. اینکه شما بتوانید خودروی مورد نظرتان را بر اساس ویژگی هایی که دارد خریداری کنید بسیار مهم می باشد و شما باید به خوبی این مسئله مهم را در نظر داشته باشید. شما باید به خوبی ویژگی های هر یک از خودروهای تولیدی ایران خودرو را بشناسید و سپس یکی از آنها را خریداری کنید. زمان خریداری هر یک از انواع خودروها نیاز است که به خوبی قیمت آن را هم بدانید تا بتوانید هزینه خریداری آن را پرداخت کنید.

  1. پرداخت نیمی از هزینه ماشین :

یکی از مهمترین شرایطی که با آغاز دوره  فروش اقساطی خودرو ایران خودرو باید بدانید این است که شما هر ماشینی را برای خرید انتخاب کنید باید نیمی از هزینه آن را پرداخت نمایید. کارشناسان آرشا خودرو حدود 55 درصد هزینه کلی خودرو را از شما دریافت می کنند و سپس خودرو را به شما تحویل می دهند. بنابراین شما باید به خوبی در مورد هزینه نیمی از ماشین و تعداد اقساطی که نیاز است برای خرید ماشین پرداخت کنید اطلاعات تان را بیشتر نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()