ریموت ولوو XC90حاصل فناوری و تکنولوژی پیشرفته است. خودروی ولوو محصول کمپانی خودروسازی ولوو است و در کشور سوئد راه اندازی شده است. فرآیند کددهی، کپی و ساخت ریموت ولوو XC90 به صورت تخصصی و با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ دیاگ پیاده سازی شده اند. مالکین خودروهای ولوو ایران XC90,XC60,C70 و V40 می توانند برای ساخت ریموت اورجینال خودروی خود به مراکز معتبر و با تجربه در حوزۀ کددهی، کپی و ساخت سوئیچ و ریموت اصل مراجعه نمائید. با توجه به وارداتی بودن این خودرو و همچنین تعدد اندک خودروهای ولوو، تعداد مراکز اندکی در این حوزه فعالیت می کنند. لذا پیش از مراجعه به این مجموعه ها، توجه به سابقۀ فعالیت آنها حائز اهمیت است.

مرکز تخصصی تهران سوئیچ یکی از مراکز معتبر و با سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ خدمات پروگرام و ساخت ریموت ولوو XC90 فعالیت می کند. در نتیجه افرادی که مالک خودروهای ولوو سوئد هستند، می توانند در صورت نیاز برای ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای ولوو به این مرکز مجرب مراجعه کنند.

تعمیر و ساخت ریموت ولوو XC90

همانطور که می دانید حادثه خبر نمی کند و هر زمان احتمال آسیب دیدگی برای ریموت و سوئیچ ممکن است. در نتیجه نیاز به تعمیر و ساخت مجدد سوئیچ و ریموت ولوو XC90و دیگر مدل های این خودرو خواهید داشت. برای ساخت مجدد ریموت و سوئیچ نیاز به پروگرام و کددهی آنها است تا بدین صورت بتوانند به تنظیمات خودرو متصل نموده و راه اندازی کنند.

کپی و ساخت ریموت اورجینال ولوو XC90نیاز به استفاده از دستگاه های اصل و با کیفیت ولوو است تا بتوانند به سرور شرکت سازندۀ خودروهای ولوو متصل شوند. چرا که در انتهای فرآیند ساخت ریموت اصل، نیاز به تأییدیه از سوی کپانی است تا اکانت مخصوص برای کددهی ماشین ولوو راه اندازی شود.

اگر از جمله افرادی هستید که مالک خودروی ولوو XC90 هستید، مجهز به سوئیچ و ریموت یدک نیستید، می توانید برای سفارش ساخت ریموت یدک ولوو XC90به مرکز تهران کار کی مراجعه کنید. این مجموعه توانسته با سرمایه گذاری در این بخش، خدمات تخصصی و تضمینی کددهی، کپی و ساخت ریموت و سوئیچ انواع خودروی لاکچری و وارداتی را ارائه دهد.

ریموت و سوئیچ اورجینال خودروهای ولوو بسیار کمیاب و گران است. از این رو تعداد مجموعه های اندکی قادر به عرضۀ این تجهیزات با کیفیت اصل و قیمت مناسب هستند. البته مدل خودرو نیز نقش مهمی بر روی قیمت ساخت سوئیچ خودرو خواهد داشت.

ساخت تخصصی ریموت ولوو XC90 مدل های 2016 به بالا، تراش کلید و سوئیچ ریموت خودروهای ولوو با دستگاه های مخصوص صورت می گیرد و  تهران کار کی قادر به ارائه اینگونه خدمات به صورت آنلاین و حضوری است.

 

 تهران کار کی 

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()