لاستیک نانکن محصول صنایع تولیدی لاستیک نانکنگ در کشور تایوان است. این کمپانی تولید تایر، توانسته متناسب با نیاز بازار، انواع لاستیک نانکن سواری، شاسی بلند، کشاورزی، خودروهای باری و غیره را تولید و عرضه کند. رونق فروش لاستیک نانکن به دلیل کیفیت عالی و تنوع مدل های این برند در سطح جهان است. در ایران، برخی از افراد علاقه مند به خرید لاستیک نانکن برای اتومبیل خود هستند. انتخاب تایر نقش بسزایی بر روی عملکرد اتومبیل دارد چون برای خرید لاستیک نانکن خودرو، باید فاکتورهای متعددی در نظر گرفته شوند. در ادامۀ متن به این موضوع مهم، خواهیم پرداخت.

فروشگاه تایر ایرانیان به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تأمین و فروش انواع لاستیک سواری و غیر سواری در تهران و شهرستان ها می باشد. با توجه به اهمیت کاربرد تایر، رانندگان تلاش می کنند، که متناسب با نیاز خودرو، مناسب ترین نوع تایر را خریداری کنند.

عوامل مؤثر بر فروش لاستیک نانکن

کمپانی لاستیک نانکن در سطح جهان شناخته شده می باشد و این محصول با کیفیت و تنوع بالا محصولات خود را به بازار جهان عرضه می کند. این مجموعه برای تولید انواع لاستیک، توانسته گواهینامه کنترل کیفیت را بدست آورد. برای خرید انواع لاستیک نانکن می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ لاستیک های خارجی مراجعه کنید. همانطور که در ابتدا اشاره نمودیم، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، وسایل نقلیه عمومی و غیره در لیست محصولات شرکت نانکینگ وجود دارد.

بر روی لاستیک نانکن نیز همانند دیگر برندها، یک سری مشخصات فنی مندرج شده است، که بر اساس آنها، انتخاب و خرید تایر خودرو صورت می گیرد. توجه به ابعاد تایر، میزان ارتفاع فاق به پهنا، لاستیک خودرو، حداکثر فشار باد مجاز، سطح ساییدگی و چسبندگی تایر نسبت به سطح جاده، میزان حداکثر فشار، ساختار تشکیل دهندۀ تایر و تاریخ تولید برخی از مهمترین مواردی است که بر روی انواع تایر درج می شوند. در نتیجه افرادی که قصد خرید لاستیک دارند، می توانند با بررسی این نوع مشخصات، بهترین انتخاب تایر را برای خودروی سواری و شاسی بلند داشته باشند.

فروش لاستیک نانکن در مدل های مختلف صورت می گیرد و مالکین اتومبیل می توانند با قیمت مناسب و کیفیت بالا، این نوع تایر را خریداری کنند. انتخاب لاستیک بر اساس خودروی سواری، عرض مقطع و نسبت ارتفاع مقطع به عرض مقطع تایر انجام می گیرد. چرا که نسبت منظر لاستیک بر اساس نسبت ارتفاع مقطع لاستیک به عرض مقطع آن مشخص می شود. به عنوان مثال مدل 65، ارتفاع مقطع تایر 65 درصد عرض مقطع تایر می باشد.

برای سفارش غیر حضوری لاستیک نانکن می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه تایر ایرانیان تماس بگیرید.

به طور کلی تولید و عرضۀ لاستیک نانکن با دو ساختار بایاس و رادیال صورت می گیرد چون هر کدام از آنها دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشند. ویژگی های لاستیک نانکن بایاس، مرتبط به نحوۀ قرارگیری الیاف تایر می شود. محل قرارگیری الیاف در امتداد نخ های لایه با خط مرکزی لاستیک دارای زاویه مورب است و بدین صورت قرارگیری لایه ها به شکل ضربدری است و از الیاف نایلون در ساخت لایه ها استفاده می شود. نحوۀ ساخت لاستیک نانکن رادیال متفاوت از بایاس است. امتداد الیاف نخ ها لایه با مرکز لاستیک، دارای زاویه ای حدود 90 درجه است و امتداد الیاف در جهت شعاعی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

قیمت خرید لاستیک لاسا  و لاستیک نانکن به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر بستگی دارد. با توجه به تنوع این محصول، امکان خرید لاستیک نانکن ارزان برای مشتریان فراهم می باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در عرصۀ توزیع انواع لاستیک خارجی از جمله لاستیک های نانکن با قیمت ارزان و بهترین کیفیت در سراسر کشور می باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()