لاستیک لاسا یکی دیگر از برندهای معتبر در سطح جهان است. ترکیه، کشور تولیدکنندۀ لاستیک های لاسا محسوب می شود. این کمپانی بیش از 42 سال است که فعالیت خود را در حوزۀ تولید انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری و غیره آغاز کرده است. شعار کاری کمپانی ترکیه ای لاسا، انتخاب هوشمندانه است که توانسته اند موفق به تولید و توزیع انواع لاستیک لاسا با کیفیت عالی و قیمت مناسب گردند. از ابتدا تولید لاستیک لاسا تحت لیسانس شرکت بریجستون ژاپن و شرکت هلدینگ سابانچی ترکیه توانست کسب و کار خود را راه اندازی کند و به عنوان برند دوم بریجستون به حساب می آید. در واقع تکنولوژی ساخت لاستیک لاسا ، بر مبنای لاستیک های بریجستون ژاپن است که از کیفیت و تنوع بالا برخوردار هستند.

اگر از علاقه مندان خرید لاستیک لاسا هستید، می توانید برخی از مدل های رایج این برند را در فروشگاه تایر ایرانیان مشاهده نمائید. تایر ایرانیان به صورت حرفه ای وارد عرصۀ فروش لاستیک های سواری و شاسی بلند با برندهای داخلی و خارجی شده است و طی سالیان فعالیت، توانسته بر تعداد محصولات فروشگاه بیفزاید.

مشخصات فنی لاستیک های لاسا

ارتفاع آج تایر، نوع گل و برجستگی سطح آن، حداکثر شاخص تحمل بار، شاخص سرعت مجاز، ابعاد تایر، تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک، نوع ساختار رادیال و بایاس بودن تایر، نوع استاندارد، کشور سازنده و ... برخی از انواع مشخصات مندرج بر روی تایر لاسا و دیگر برندهای لاستیک محسوب می شوند. اگر قصد خرید لاستیک لاسا دارید، باید بر اساس مشخصات مندرج بر روی تایر و مشخصات فنی موتوری و وزن خودرو، انتخاب لاستیک را انجام دهید. همچنین در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی محیط نیز به نوبۀ خود، نقش تأثیرگذار بر روی عملکرد لاستیک خواهد داشت. در صورت مبتدی بودن برای خرید لاستیک سواری لاسا، می توانید با کارشناسان فروش تایر مجرب و همچنین افرادی که سابقۀ خرید تایر داشته اند، مشورت کنید.

خرید غیر حضوری لاستیک لاسا

با گسترش فضای اینترنت، فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر، توانسته اند، با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین لاستیک لاسا و سایر محصولات فروشگاه را به صورت کاملاً تضمین شده فراهم سازند. در این صورت افراد مختلف در اقصی نقاط کشور، قابلیت سفارش اینترنتی انواع لاستیک لاسا و دیگر برندهای موجود را در فروشگاه را خواهند داشت.

همواره به یاد داشته باشید که انتخاب تایر، نقش بسزایی در سرعت و فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. به همین دلیل خرید لاستیک برای رانندگان یک دغدغه محسوب می شود. توجه داشته باشید، قیمت لاستیک لاسا به مدل تایر و همچنین قیمت آنلاین ارز بستگی دارد چون یکی از محصولات وارداتی است که ارتباط مستقیم با نرخ روز ارز خواهد داشت. نکتۀ مهمی که برای انتخاب لاستیک باید در نظر گرفته شود، کیفیت تایر باید در نظر گرفته شود و قیمت عامل دوم در انتخاب تایر است. در این صورت افرادی که قصد خرید لاستیک دارید، می توانید مناسب ترین مدل تایر را خریداری کنید.

نکتۀ کلیدی دیگر، در رابطه با خرید لاستیک پیرلی و لاستیک سواری لاسا، شرایط آب و هوایی است که افراد مختلف می توانند هنگام انتخاب تایر، بدان توجه داشته باشند. متناسب با فصول سرد و گرم سال، باید لاستیک سواری زمستانی، تابستانی و یا چهار فصل خریداری شود. توجه به این نکته ضرورت دارد و عدم توجه به این موضوع، می تواند باعث کاهش سطح چسبندگی تایر به سطح جاده شود. همچنین میزان تحمل دمای حرارت نیز برای فصول گرم سال، عاملی مهم برای انتخاب تایر محسوب می شود.

اگر قصد خرید لاستیک های لاسا ارزان به همراه گارانتی دارید، می توانید از فروشگاه تایر ایرانیان دیدن فرمائید. سپس به صورت اینترنتی، لاستیک سواری و شاسی بلند مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()