ریموت بنز به سیستم قفل درب های خودرو مرتبط می شود. خودروی بنز حاصل شرکت خودروسازی مرسدس بنز است که در کشور آلمان راه اندازی شده است. این کمپانی برای ساخت ریموت و سوئیچ کلاس های مختلف بنز، از فناوری پیشرفته استفاده می کنند، که امکان دسترسی به داخل ماشین را بدون سوئیچ سخت تر نمایند. به همین علت ریموت مرسدس بنز به صورت کیلس طراحی و ساخته می شود.

مرکز تخصصی تهران سوئیچ یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ساخت ریموت بنز و سوئیچ ماشین های مدرن و خارجی چون مرسدس بنز، BMW، پورشه، لکسوس و غیره در سرتاسر کشور می باشد. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی مدت و همچنین تجهیزات کاملاً پیشرفته، قادر به اجرای ساخت انواع ریموت بنز در مدت زمان کوتاه و قیمت مناسب می باشد.

ساخت ریموت یدک کلاس های مختلف بنز

کمپانی خودروسازی مرسدس بنز، محصولات خود را در دسته بندی های مختلف چون کلاس های ML,CLK,B, A, GLK, S, CLS,SL, SLK و غیره طراحی و ساخته است. لذا فناوری ساخت ریموت و سوئیچ بنز برای هر کدام از کلاس های خودرو متفاوت از یکدیگر انجام می گیرد. در نتیجه رانندگان خودروهای بنز، متناسب با کلاس خودرو، درخواست ساخت ریموت یدک بنز را برای مواقعی که ریموت اصل در دسترس نیست، می دهند. اکثر رانندگان برای حداقل یکبار، تجربۀ گم کردن سوئیچ و ریموت را داشته اند. به همین علّت تلاش می کنند که برای مواقعی که این اتفاق افتاد، یدک سوئیچ و ریموت را تهیه کنند. با توجه به اینکه فناوری ساخت این نوع قطعات پیشرفته است، برای سفارش ساخت ریموت یدک بنز، باید به مراکز معتبر تماس حاصل فرمائید.

تهران کار کی یکی از مراکز با سابقه در عرصۀ ارائه خدمات ساخت سوئیچ و ریموت بنز و دیگر خودروهای لوکس، به صورت حضوری در منطقۀ تهران و یا غیر حضوری و سفارش اینترنتی است.

قیمت ساخت ریموت مرسدس بنز

قیمت  ساخت ریموت خودرو مانند ساخت ریموت مرسدس بنز به مدل خودرو و فناوری ساخت آن بستگی دارد. علاوه بر آن، همراه داشتن اصل ریموت نیز می تواند تأثیر مستقیم بر قیمت ساخت ریموت یدک داشته باشد. معمولاً مراکز ارائه دهندۀ خدمات ساخت سوئیچ و ریموت، قادر به انجام تعویض باتری ریموت، قاب ریموت و تعمیرات ریموت بنز می باشند. در صورت آسیب رساندن به بُرد ریموت، ممکن است به قطعات الکتریکی ریموت، خسارت وارد کند که میزان خسارت وارده به ریموت افزایش می باید. بنابراین سفارش ساخت ریموت خودروی بنز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. نکتۀ دیگر که نیاز به بازگویی آن است، ممکن است اختلاف قیمت ریموت بنز در کلاس های مختلف، چندین برابر نسبت به یکدیگر باشد.

پیش از سفارش اینترنتی و یا حضوری ساخت ریموت خودروهای بنز، می توانید با کارشناسان تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()