امروزه هر فردی یک بار هم که شده باشد باید برای ماشین خود اقدام به خرید لاستیک نماید. در واقع هر ماشینی یک لاستیک دارد که چرخ و یدک انواع آنها را در فروشگاه به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رساند. بنابراین شما می توانید برای  خرید لاستیک به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه کنید تا بین انواع آن لاستیک ها یکی را که برای ماشین شما گزینه مناسب تری می باشد را خریداری کنید.

 در صورتی که شما با هر یک از انواع لاستیک ها آشنایی ندارید و نمی دانید کدام یک از آنها را خریداری کنید بهتر است با کارشناسان فروش چرخ و یدک در مورد آنها مشورت نمایید. برخی از نکاتی که در مورد خرید لاستیک اهمیت دارد عبارت است از :

  1. اندازه لاستیک :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما زمان خرید لاستیک باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید اندازه لاستیک ها می باشد. شما باید به خوبی اندازه هر یک از انواع لاستیک ها را بر اساس نوع ماشین خود مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از آنها را برای ماشین خریداری کنید. برخی از آنها اندازه بزرگی دارند و برخی از آنها اندازه شان زیاد بزرگ نیست. به هر صورت شما باید به خوبی زمان خرید لاستیک از فروشگاه چرخ و یدک اندازه آنها را بررسی کنید و مطمئن شوید با نوع ماشین شما آن لاستیک با اندازه ای که دارد مناسب می باشد و کارایی خوبی دارد.

  1. برند لاستیک :

برند تولیدی لاستیک ها باید معتبر باشد و شما هم زمان خرید لاستیک باید به خوبی برند تولیدی آنها را بررسی کنید. چرخ و یدک تنها آن دسته از برندهای معتبر لاستیک را به مشتریان خود ارائه می دهد تا آنها از خرید خود رضایت داشته باشند. شما می توانید هر یک از برندهای لاستیک را از نظر کارایی و کاربرد بررسی کنید و از کیفیت آنها زمان خرید مطمئن شوید. دقت نمایید که برخی از لاستیک ها با اینکه برند مناسبی دارند شاید برای ماشین شما مناسب نباشند. بنابراین زمان خرید لاستیک از چرخ و یدک باید به خوبی مناسب بودن لاستیک را با نوع خودروی خود بررسی نمایید.

  1. قیمت لاستیک :

قیمت و هزینه ای که هر یک  از انواع لاستیک ها دارند با دیگری متفاوت می باشد. شما باید به خوبی زمان خرید لاستیک قیمت هر یک از آنها را به خوبی بررسی کنید تا بتوانید بهترین نوع لاستیک را خریداری نمایید. قیمت و هزینه هر یک از لاستیک ها بر اساس ویژگی های متنوعی که دارد با یکدیگر متفاوت می باشد و شما باید به خوبی قیمت آنها را از هر نظر بررسی کنید و سپس آنها را بر اساس بودجه ای که دارید از چرخ و یک خریداری نمایید.

  1. تاریخ تولیدی لاستیک :

تاریخ تولید هر یک از انواع لاستیک ها را باید به خوبی زمان خرید لاستیک نکسن و سایر برند ها بررسی کنید. لاستیک ها هم مانند بسیاری از وسیله های دیگر دارای تاریخ انقضاء می باشند و شما باید به خوبی بدانید بعد از اینکه 4 سال از زمان تولید اولیه لاستیک ها بگذرد ممکن است دیگر آن لاستیک کارایی نداشته باشد. شما می توانید از کارشناسان فروش چرخ و یدک درخواست نمایید که تاریخ تولید لاستیک را برای شما بازگو نمایند و سپس اقدام به خرید لاستیک کنید.

  1. قدرت و سرعت لاستیک :

قدرت و سرعتی که هر یک از لاستیک ها دارند با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین زمان خرید لاستیک باید بر اساس نوع ماشین خود یکی از آنها را که قدرت و سرعت زیادی دارند را خریداری کنید. برخی از آنها دارای قدرت زیادی هستند و سرعت حرکتی شان هم بالا می باشد. بنابراین شما زمان خرید هر یک از لاستیک ها از چرخ و یدک باید به خوبی کیفیتی که دارند را بررسی کنید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()