مزیت ها فروش اقساطی ایران خودرو :

بدون شک فروش اقساطی ایران خودرو برای آن دسته از مشتریانی که نمی توانند هزینه خرید خودرو را به صورت کامل پرداخت کنند مزیت های زیادی دارد. امروزه بیشتر افراد هزینه خریداری ماشین را به صورت کامل ندارند و به همین دلیل بهتر است که تنها به صورت قسطی آن ماشین را خریداری کنند. مبین خودرو انواع خودروهای ایران خودرو را به صورت قسطی برای شما آماده می کد و تحویلتان می دهد. برخی از مهمترین و اصلی ترین مزیت هایی که خرید اقساطی ایران خودرو دارد و مشتریان از آنها می توانند استفاده کنند عبارت می باشد از :

  1. قیمت خرید مناسب :

در بین انواع مزیت هایی که فروش اقساطی ایران خودرو دارد باید بدانید قیمت خرید مناسب خودروهای قسطی یکی از اصلی ترین و مهمترین مزیت های آن می باشد. شما زمان خرید هر یک از ماشین هایی که ایران خودرو به شما ارائه می دهد باید نیمی از هزینه آنها را پرداخت کنید. در واقع باید به خوبی بدانید یکی از اصلی ترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو همین مورد است و شما باید حدود 55 درصد هزینه ماشین را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از ماشین ها باید به خوبی در مورد هزینه کلی آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید تا بدانید آن ماشین خریداری شده و قیمتی که دارد با بودجه شما مطابقت های لازم را دارد و یا ندارد.

  1. خرید خودروهایی با کیفیت از کمپانی معتبر :

از دیگر مزیت هایی که مبین خودرو با فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان خود ارائه می دهد این است که بهترین خودروها را به فروش می رساند. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید هر یک از خودروهایی که کمپانی ایران خودرو تولید می کند کیفیت بسیار عالی دارند و شما با خرید آنها می توانید  تا سال های سال از کیفیت و کارایی آنها نهایت بهره برداری را داشته باشید. دقت داشته باشید که زمان خریداری هر یک از انواع خودروها باید به خوبی صفر بودن و یا اینکه خودرو کارکرده است را در نظر داشته باشید. اینکه شما بهترین خودرو را خریداری کنید اهمیت بسیار زیادی دارد و بر همین اساس زمان خریداری خودروهای مورد نظر خود باید به خوبی کیفیت آنها را از هر نظر بررسی کنید.

  1. آگاهی در مورد کیفیت خودرو :

از دیگر مزیت هایی که کارشناسان مبین خودرو با آغاز فروش اقساطی ایران خودرو به مشتریان خود ارائه می دهند این است که در مورد هر یک از انواع خودروها به خوبی قادر هستند شما را راهنمایی کنند. اینکه شما آگاهی زیادی در مورد کیفیت خودرو داشته باشید مهم است و به همنی دلیل با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند باید مشورت نمایید. هر یک از انواع خودروهای ایران خودرو کیفیت مشخص شده ای دارند و شما زمان خریداری هر یک از آنها باید به خوبی در مورد کیفیت شان اطلاعات لازم را داشته باشید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که بیشتر خودروهای تولیدی ایران خودرو کیفیت بسیار عالی و بی نظیری دارند.

  • دریافت سند :

 از دیگر مواردی که به عنوان مزیت فروش اقساطی خودرو شناخته می شود و شما هم باید از آن اطلاع داشته باشید این است که شما با خرید اقساطی ایران خودرو سند ماشین را هم دریافت می کنید. اینکه سند ماشین را بعد از پرداخت آخرین قسط دریافت می کنید را کارشناسان شرکت به خوبی در ابتدای خرید برایتان مشخص می نمایند. تا زمانی که آخرین قسط ماشین را پرداخت نکرده باشید سند ماشین در رهن شرکت و نمایندگی باقی می ماند و سپس می توانید سند را دریافت نمایید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 710
نمایش همه
علاقه مندی ها ()