قیمت و هزینه فروش خودرو به چه عواملی بستگی دارد ؟

امروزه هزینه خرید خودرو تا حدودی بالا رفته است و به همین دلیل بسیاری از افراد شاید قادر نباشند خودرویی را که دوست دارند داشته باشند را خریداری کنند. بر همین اساس به دنبال خودروهایی هستند که قیمت خرید پایین تری دارند و هزینه خریداری آنها زیاد بالا نمی باشد. شما زمان خریداری هر یک از خودروها باید به خوبی برخی از فاکتورهای مهمی که زمان  فروش خودرو  در مورد قیمت دارد را بدانید و به آنها توجه داشته باشید عبارت است از :

  1. سال تولید خودرو :

یکی از مهمترین عواملی که زمان فروش خودرو کارشناسان مبین خودرو در مورد قیمت های ماشین به شما اعلام می دارند سال تولید آن می باشد. هرچه که سال تولید خودروی مورد نظر شما بالا باشد بدون شک هزینه خریداری آن هم پایین تر است. در واقع شما باید بدانید خودرویی که یک سال پیش تولید شده است هزینه خریداری بیشتری نسبت به خودروی 10 سال پیش دارد. آن خودرو 10 سال پیش بسیار یاز قابلیت های خود را از دست داده و کیفیت لازم را ندارد.

  1. کیفیت و طول عمر خودرو :

قیمتی که فروشندگانی خودرو زمان فروش خودرو به شما اعلام می کنند به کیفیت و طول عمر خودرو بستگی بسیار زیادی دارد. شما باید به خوبی بدانید برخی از خودروهایی که کیفیت و طول عمر بالایی دارند هزینه خریداری شان هم بیشتر است. بنابراین زمان خریداری هر یک از آنها باید شما به خوبی کیفیت و طول عمر آنها را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت خودرویی که می خواهید خریداری کنید به دست آورید. آن دسته از خودروهایی که طول عمر بالایی دارند و سال تولیدشان هم نزدیک است قیمت بیشتری دارند. البته که باید بدانید مبین خودرو برای خرید هر یک از خودروها از شما هزینه زیادی را دریافت نمی کند.

  1. مدل خودرو :

مدل هر یک از خودروهاییی که شما برای خرید در نظر دارید متفاوت می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که برخی از خودروها مدل های پیشرفته ای دارند که هزینه خریداری آنها بالاتر است. شما می توانید انواع خودروهای خارجی و ایرانی را از مبین خودرو خریداری کنید که قیمت هر یک از آنها با دیگری متفاوت می باشد. شما برای خرید هر یک از خودروها باید به خوبی بودجه خود را در نظر داشته باشید تا بتوانید یکی از آنها را که برایتان مناسب تر می باشد خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. اگر شما نمی توانید هزینه زیادی را برای خرید خودرو پرداخت کنید بهتر است از بین مدل های ساده تر خودرو را انتخاب و خریداری نمایید.

  1. قیمت استاندارد خودرو از نظر کمپانی تولیدی خودرو :

زمانی که شما می خواهید از فروشندگانی که فروش خودرو را بر عهده دارند خرید ماشین مورد علاقه تان را انجام دهید باید به خوبی استاندارد قیمت آن خودرو را از نظر کمپانی تولیدی به خوبی مورد بررسی قرار دهید. هر یک از کمپانی ها که ماشین های متنوعی را تولید و راه اندازی می کنند مانند فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ، هزینه متفاوتی  را از شما بابت خرید ماشین ها دریافت می کنند. شما باید به خوبی استاندارد قیمتی که آن کمپانی برای خرید ماشین مورد نظرتان اعلام کرده است را در نظر داشته باشید و سپس آن ماشین را خریداری نمایید.

  1. سالم بودن خودرو :

در صورتی که شما می خواهید یکی از ماشین های دست دوم را خریداری کنید بدون شک هزینه زیادی را برای خرید آن نیازی نیست که پرداخت نمایید. اما باید بدانید در صورتی که خودروی خریداری شده شما سالم باشد و به تازگی از کمپانی خارج شده باشد هزینه بیشتری برای خریداری دارد. 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()