لاستیک کویرتایر از برندهای معتبر لاستیک ایرانی می باشد. کمپانی لاستیک سازی کویرتایر در اواخر سال 1366 با حداقل سرمایۀ اولیه راه اندازی شده است. در ابتدا، عملیات اجرایی احداث کارخانه بر مبنای وزارت صنایع در شهرستان بیرجند صورت گرفت و به گذشت زمان توانستند با افزایش میزان تولید و عرضۀ انواع لاستیک سواری، باری، اسپرت و غیره، جایگاه مناسبی میان دیگر رقبای تجاری خود بدست آورد. از این رو با بیش از 30 سال از آغاز فعالیت این کمپانی، شاهد فروش انواع لاستیک کویر تایر با کیفیت عالی در سراسر کشور می باشیم. در این مقاله قصد اشاره ای مختصر به نکات مهم مرتبط با خرید تایر متناسب با خودرو را خواهیم داشت.

لاستیک مارکت به عنوان یکی از مراکز معتبر عرضه کنندۀ تایرهای ایرانی در سراسر کشور می باشد. از این رو می توانید برای خرید انواع لاستیک کویرتایر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

نکات مهم خرید لاستیک کویر تایر

به طور کلی نکات مهمی در رابطه با خرید لاستیک کویر تایر وجود دارد، که تنها به این برند اختصاص ندارد و پیش از خرید هر برند از تایر، توجه به آن ضرورت دارد. در حالت کلی انواع ساختار لاستیک های کویرتایر در دو گروه اصلی بایاس و رادیال دسته بندی می شوند.

جنس نخ لایه های تایر بایاس از نایلون می باشد و بجز در قسمت طوقه، از سیم فولادی در ساختار تایر بایاس به کار برده نمی شود.

ساختار اصلی لاستیک های رادیال را نخ های ریون یا همان پلی استر تشکیل می دهد که باعث پایداری حرکتی در عملکرد تایر می شود و نوع الیاف به کار رفته در ساخت کمربند تایر، از جنس سیم فولادی می باشد که دارای مقاومت بالایی می باشد. به طور کلی تایر رادیال سیمی با نام استیل بلت شناخته می شوند.

ویژگی های تایر کویر تایر

از مهمترین ویژگی های لاستیک کویر تایر می توان به کاهش مصرف سوخت، ایجاد پایداری حرکتی، سهولت در رانندگی، دوام و طول عمر بالا، تسریع در شتاب گیری و ترمز گیری، امکان فرمان پذیری راحت، استحکام در برابر پنچری و ... اشاره نمود. استفاده از مواد اولیۀ درجه یک در ساختار تایر از مشخصات اصلی محصولات لاستیک کویرتایر محسوب می شوند. در این صورت افرادی که تمایل به خرید تایر ایرانی با کیفیت عالی دارند، می توانند از مزایای لاستیک سواری کویرتایر استفاده نمایند.

نام شرکت سازنده، ویژگی های ساختاری تایر، نام طرح گل، علامت استاندارد، کد DOT، کشور سازنده، نام تجاری طرح گل، اندازه تایر، شاخص بار و سرعت، نوع ساختار تایر، حداکثر میزان تحمل بار و فشار باد و حالت تیوب دار بودن و بدون تیوب از موارد مهمی هستند که به عنوان مشخصات ساختاری تایر بر روی دیوارۀ انواع لاستیک کویرتایر و سایر برندهای ایرانی و خارجی قابل مشهود است.

برای سفارش لاستیک کویرتایر با کیفیت عالی می توانید با مرکز فروش لاستیک مارکت تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ پخش انواع لاستیک با برندهای معتبر ایرانی و قیمت ارزان در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

قیمت لاستیک کویرتایر

قیمت خرید لاستیک کویرتایر و خرید لاستیک هانکوک به فاکتورهای متعددی چون مشخصات فنی تایر و همچنین میزان کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک بستگی دارد. بر اساس تنوع لاستیک هایی که توسط کمپانی کویرتایر تولید و به بازار عرضه می شوند، شاهد متغیر بودن قیمت انواع لاستیک کویرتایر در سراسر کشور می باشیم. لذا با مراجعه به مراکز معتبر عرضه کنندۀ تایر در مناطق مختلف، امکان خرید لاستیک کویرتایر ارزان برای مشتریان فراهم می باشد. علاوه بر آنکه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش آنلاین تایر برای متقاضیان در سرتاسر کشور فراهم است.

برای خرید آنلاین لاستیک کویرتایر می توانید از فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت دیدن فرمائید.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()