لاستیک یزد تایر به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی در میان خریداران تایرهای داخلی شناخته شده می باشد. کمپانی یزد تایر در سال 1365 راه اندازی شده است و توانسته در حوزۀ طراحی و تولید لاستیک های سواری، شاسی بلند، باری، دوچرخه، موتورسیکلت و غیره فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز کند. این مجموعه برای بهبود کیفیت لاستیک یزد تایر از فناوری ساخت محصولات شرکت IRC ژاپنی استفاده کرده است و تا کنون نیز توانسته با بهره گیری از جدیدترین فناوری های ساخت تایر سواری رادیال، مدل های مختلف لاستیک را طراحی و تولید نماید.

لاستیک مارکت به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تأمین و پخش انواع لاستیک سواری و شاسی بلند با برندهای داخلی چون لاستیک های یزد تایر، کویرتایر، بارز، گلدستون و غیره می باشد. بنابراین بر حسب توان اتومبیل می توانید مناسب ترین مدل تایر را خریداری کنید.

فروش انواع لاستیک یزد تایر و مشخصات فنی آنها

بیش از سی سال از فعالیت حرفه ای کمپانی یزد تایر برای طراحی و تولید تایرهای سواری و غیر سواری این مجموعه می گذرد و تا کنون توانسته سهم بزرگی از نیاز لاستیک مورد نیاز بازار را تأمین کند. به طور کلی قیمت لاستیک داخلی ارزان تر از برندهای خارجی می باشد چون نیاز به پرداخت هزینه های گمرکی و همچنین نرخ بی ثبات ارز نیست. بنابراین مراکز عرضه کنندۀ تایر، قادر به فروش انواع لاستیک یزد تایر ارزان و مرغوب می باشند. در این صورت متقاضیان خرید لاستیک سواری با کیفیت و قیمت مناسب هستند، می توانند از مزایای لاستیک های سواری یزد تایر استفاده نمایند.

مهمترین مسئله که در رابطه با خرید تایر مطرح است، توجه به مشخصات فنی لاستیک می باشد. در واقع شرایط جوی، میزان شتاب خودرو، حداکثر سرعت اتومبیل و سیستم ترمزگیری آن و همچنین مشخصات بدنۀ اتومبیل، هر کدام از موارد مهمی هستند که تأثیر بسزایی بر روی انتخاب و خرید لاستیک یزد تایر و دیگر برندهای داخلی و خارجی خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت با سرمایه گذاری و استفاده از نیروی توانمند و شناسایی نیاز بازار، توانسته در لیست محصولاتی که عرضه می کند، انواع لاستیک سواری یزد تایر را نیز قرار دهد. برای مشاهدۀ محصولات این مجموعه می توانید به وب سایت رسمی لاستیک مارکت مراجعه کنید.

طراحی و تولید لاستیک های اتومبیل نیز بر اساس مشخصات فنی آنها صورت می گیرد. از این رو شاهد فروش انواع لاستیک یزد تایر با فروش لاستیک بارز مشخصات ساختاری و ظاهری متفاوت در سطح بازار هستیم. از این رو رانندگان خودروهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره می توانند مناسب ترین تایر را خریداری کنند که بازدهی خودرو را بهبود ببخشد.

برای مثال در موقعیت آب و هوای زمستانی که احتمال بارش باران و برف وجود دارد و احتمال لغزندگی خودرو بر روی سطح جادۀ بارانی و یخ بندان وجود دارد، نیاز به خرید لاستیک یزد تایر زمستانی است که دارای مشخصات فنی و ظاهری متناسب در این موقعیت آب و هوایی می باشد. در صورت عدم توجه به این مسئله، می تواند صدمات مالی و تصادف را برای مالک خودرو به دنبال داشته باشد.

قیمت لاستیک های یزد تایر

فاکتورهای متعددی چون مشخصات فنی تایر که مرتبط با ابعاد تایر، نوع ساختار، تاریخ تولید، ویژگی های ظاهری لاستیک چون ارتفاع آج، طرح گل و ... تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت لاستیک یزد تایر دارد. از این رو بر حسب مشخصات فنی و بدنۀ اتومبیل، می توانید سفارش مناسب ترین لاستیک یزد تایر را از مراکز معتبر عرضه کنندۀ تایر در سراسر کشور داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت نیز با توسعه و گسترش فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود، توانسته امکان خرید آنلاین لاستیک های یزد تایر را به همراه گارانتی برای مشتریان فراهم سازد.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()