ثبت نام لاستیک بارز توسط برخی از عرضه کنندگان تایر صورت می گیرد. از این رو افرادی که قصد خرید تایر دارند، می توانند متناسب با مشخصات فنی خودرو، مناسب ترین تایر را خریداری کنند. در حال حاضر بر اساس مصوبه ای که از سوی ارگان های دولتی تنظیم شده است، شرایطی را برای خرید لاستیک دولتی فراهم کرده اند. در این صورت افرادی که متقاضی خرید تایر ارزان هستند، می توانند با مراجعه به مراکز معتبر عرضه کنندۀ تایر، اقدام به ثبت نام لاستیک بارز نمایند. در این صورت با قیمت ارزان و کیفیت بالا، قادر به خرید تایر خواهید بود.

لاستیک مارکت مفتخر است که به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تایر با برند ایرانی و خارجی فعالیت می کند. فروش لاستیک بارز نیز در لیست محصولات این مجموعه صورت می گیرد.

ثبت نام لاستیک سواری بارز

ثبت نام لاستیک سواری بارز، بیشترین متقاضی را دارد. عموم خودروهای سطح کشور، اتومبیل های سواری تشکیل می دهد. در این صورت نیاز به خرید لاستیک سواری متناسب با مدل و مشخصات فنی خودرو می باشد. خدمات ثبت نام لاستیک سواری بارز مرتبط با عرضۀ لاستیک های دولتی می باشد که توسط برخی از مراکز معتبر عرضه کنندۀ تایر صورت می گیرد. گروه صنعتی بارز با داشتن بیش از 20سال قدمت در حوزۀ فروش تایر، توانسته اند در عرصۀ ثبت نام لاستیک دولتی مشارک بهینه داشته باشند. از این رو افرادی که متقاضی خرید محصولات این کمپانی معتبر هستند، می توانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا از تسهیلات ثبت نام لاستیک های بارز استفاده نمایند.

پیش از خرید تایر، توجه به مشخصات فنی لاستیک ضرورت دارد. توجه به پهنای تایر، نسبت ارتفاع دیواره به پهنای لاستیک، میزان قطر رینگ لاستیک بر حسب مقیاس اینچ، ایندکس تحمل بار، حداکثر شاخص سرعت، طرح گل رویۀ لاستیک، نوع ساختار تایر و علائم استاندارد مندرج بر روی لاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین هنگام سفارش و ثبت نام انواع لاستیک بارز، باید این نکات مهم مد نظر قرار گرفته شود، تا مناسب ترین تایرها را برای اتومبیل سواری خود خریداری کنید.

به عنوان مثال، مقصود از شاخص سرعت، حداکثر میزان سرعت مجاز برای یک لاستیک در شرایط عادی با فشار باد داخلی مناسب می باشد. در این صورت بر اساس توان قدرت موتور اتومبیل، باید انتخاب درستی از تایر داشته باشید که تحمل حداکثر سرعت وارده از سوی توان گشتاور خودرو را داشته باشد.

اگر قصد خرید تایر ارزان و با کیفیت عالی را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات جامع در خصوص شرایط ثبت نام لاستیک بارز با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تایرهای برند ایرانی فعالیت می کند، که در نتیجۀ آن امکان خرید لاستیک بارز ارزان برای متقاضیان در تهران و شهرستان ها مهیا می باشد.

ثبت نام لاستیک بارز ارزان

قیمت خرید لاستیک بارز بر مبنای مشخصات مندرج بر روی تایر، مشخص می شود. از این رو متناسب با مدل خودرو و مشخصات فنی اتومبیل، امکان خرید و ثبت نام لاستیک بارز ارزان برای متقاضیان فراهم می باشد. توجه به این نکات برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری، شتاب گیری و ترمز گیری اتومبیل خواهد داشت. لاستیک به دلیل برخورد مستقیم که با سطح جاده دارد، برای انتخاب و خرید این محصول نیاز به توجه زیاد است چون سطح چسبندگی خودرو با زمین در موقعیت های مختلف آب و هوایی ارتباط مستقیم با نوع تایر دارد.

افرادی که قصد سفارش اینترنتی لاستیک بارز با قیمت ارزان و کیفیت بالا دارند، می توانند به فروشگاه اینترنتی لاستیک مارکت مراجعه نموده و از خدمات فروش آنلاین و تضمین شدۀ این مجموعه استفاده نمائید.

 

 لاستیک مارکت 

آدرس : خیابان پیروزی - خیابان شکوفه - خیابان نورصالحی - خیابان قریب - کوچه ابراهیمی - پلاک 6

ایمیل : Lastikmarket.ir [ @ ] gmail.com

تلفن تماس : 33784340 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()